Kaiken maailman hämmästelyä (alkaen 5.1.2021 ->)

Sehän ukkeli luuli olevansa triftaus ohjelman kuvauksessa, siksi mikki oli jo…
Auton ensiapu on hyvä ohjelma todellakin, meillä katsellaan mielellään siinä missä puutarhaohjelmiakin.

1 tykkäys

Kiitos, kun kerroit!

NAPS, tuli käytkerrat täyteen, tuskin kannatta korjata. Onneksi pullotan mehut keraamisen altaan pohjalla, kuumaa vettä pohjalla tasaamaan lämpötiloja. Aroniamehu osaa olla näyttävää.

1 tykkäys

Miulla kävi tuollainen joskus työpöydällä. Laatikosto sattui hollille.

Harjaneilikka hassuttelee.

7 tykkäystä

Asiakkaan kans puhelimessa tänään,oli käyny minun pihalla tuomassa pelakuita talavetukseen.Ihasteli kovasti etton mahatava piha ja kukat,minä siihen että johan kaikki onjo syyspuolella.
Kertoi,että ihimiset puhuvat ettäse kaunis piha,hän siihen että se on se kampaaja.No,siihen kaikki että ai jaa,ompa ihana piha,he ohimennessään aina kuikisteleva että mitä kaikkia on.
No,ite enoo tienny tämmösestä ku eivät käy mulle sanomassa.
Tais tulla taas viis senttiä lisää pituuteen ku oon niin r8nta rottingilla.
Mukava kuulla tuommosesta :hugs:

8 tykkäystä

Voisit pitää auki kesällä Avoimien puutarhojen aikaan. Pääsis moni muukin ihailemaan pihaasi. Olis kyllä mukava jos pääsis käymään ja ihailemaan omin silmin aikaansaannoksiasi. Mutta eipä sinnepäin oo kulkua.

Ei tääloo semmosia :roll_eyes:
No,lupailin pihapiirille josko saisivat käyvvä pihalla ens kesänä.
Olis muuten mukava jos penttiläiset käväsis täälä pohojosessaki :hugs:

1 tykkäys

Eikös siihen avoimet puutarhat - juttuun voi ilmoittautua kuka tahansa mistä päin Suomea tahansa. Ne paikat sit julkaistaan jossain (kotipuutarha-lehdessä?) ja ihmiset kattoo et mis menevät käymään.
Paikallislehti julkasee mielellään etukäteen oman paikkakunnan avoimet paikat.
Ilmottaudu mukaan ens vuonna Karvari!

2 tykkäystä

Voi ilmottautua kuka tahansa. Monenlaisia mukana. Minusta parhaita ne, jossa näkyy omistajan persoona. Mukava tapahtuma samanhenkisille.
Tiedot ja kuvat netissä avoimetpuutarhat.fi

2 tykkäystä

Päätin keväällä etten enää käytä muotoiluvaahtoa hiuksissa ja enkä föönillä kuivaa hiuksia.

Ihmettelin, kuinka ohkaset hiukset (en muistanut) minulla on, mutta runsaasti.

Kun hiukset on kosteat, niin harjaan ensin ja välillä sormilla nostelen, niin nehän ei jää litteäksi.

Käytin muotoiluvaahtoa monta vuotta ja aamuisin piti hiukset kastella ja föönaa.

En tiedä mitä olen syönyt vähemmän mutta tänä aamuna vaaka näytti, että 3 kiloa on painoa vähemmän. Aikaisempi mittaus taisi olla joskus keväällä.

1 tykkäys

Kun kerran tuli sivu, missä kysyttiin kaikenlaista eikä mikään vastaus kelvannut, kirjoitin sitten piloillani jotain älytöntä. Kun löysin keskustelut, unohdin sen. Kun mietin, miten kirjaimen kohdalle saisin kuvan, löysin sen pelleilytekstin.

Kemikaalien radikaalia vähentämistä olen harrastanut jo vuosia ja serkku kysyi miten usein värjään hiuksia ? No …vastasin siihen et viimeksi 15 v sitten tein raitoja. Meikit heitin roskiin jo kauan sitten samoin kynsilakat, ilmankin pärjää.

Muhevaisen mainos oli hyvä mutta kun sipuleitakaan ei saanut tilattua niin jäi ostamatta monta eri juttua…kävin liikkeessäkin aiemmin syksyllä ja olihan siellä kaikkea kivaa mut oltiin smartilla liikenteessä ni ostin vain hautuumaalle kukan kun olimme sinne menossa. Ihme on ettei siellä kukkasipulimyyntiä ollut edes postitse enään lokakuun alussa…olisin kiljuen mennyt hakemaan lisää.

Juurikivi myy kotimaisia huonekaluja ja hämmästelin ettei paljoa kalliimpia olleet ja lyhyet toimitusajatkin, kun vertaa aikaan 20 v sitten kun tilattiin italiasta.

Oletteko löytänyt tryffelit mullan alta? Kuulemma suomessakin niitä on.
Miltähän je maistuu?

Mun koira on löytänyt.

En syönyt.

1 tykkäys

Tryffeliä käyttäisin lähinnä mausteena ja valmistusohje on netissä, olen maistanut mut koskaan ei omassa kotona ollut. Tädin mies toi virosta.

Mikset syöny?