Kaiken maailman hämmästelyä (alkaen 5.1.2021 ->)

Tämä on ainut sivu, jossa käyn kirjoittamassa.

1 tykkäys

Aluksi hieman riehaannuin naamakirjassa mut sitten huomasin lopettaa ja supistaa toimintaa.

Molen huomannut, että täältä puuttuu joitakin.
Missä he ovat?

Ketuttaa nuo räiskijät jotka on jo 3 vrk aikana saaneet tulitteita kaupasta ja eivät tiedä milloin on niiden lähetysaika ?

Eilen illalla tiirailin ikkunasta miksei raketit näy ja kellokin on jo niin paljon.
Sitten tajusin tarkistaa mikä päivä on menossa ja joo, maanantai.

Eilen tuli siis niin huonoo ohjelmaa telkusta …uusinnan uusinnan uusintaa ja jotai PMMP vinguntaa , onneksi uudella töllöllä pääsee areenaan.

Eilen juttelin ex-anopin kanssa samasta aiheesta eli telkkarin ohjelmista. Totesin että nähtävästi kaikki uudet sarjat ym. laitetaan maksullisille kanaville, ja niille jotka YLE-maksulla haluaa telkkariaan katsoa näytetään uusintoja.

Yleensä en kattele telkkariohjelmia suoraan telkkarista niiden lähetysaikana vaan oman aikataulun mukaan läppäriltä. Eilen kummiskin olisin halunnut telkkaria olohuoneessa istuskellen kattella mutta vaikka valinnanvaraa oli siinä monilta kanavilta (maksuttomat) niin ei mitään hetkeen sopivaa.

3 tykkäystä

Yliopiston apteekki oli lähettänyt minulle sähköpostin.
Siinä kiitettiin, kun oli tilattu uutisviestit.

Ihmettelin mistä he ovat saaneet minun sähköpostiosoitteen.

Vieritin sen viestin alas ja perutin sen uutisviestin.

En koskaan tilaa uutisviestejä.

Niin ja kokemuksesta sanon vielä tähän peli ja peppi jupakkaan et aikanaan ei siihen ole yhdistetty minkään moisia rasistisia ajatuksia ja tuskin vieläkään, mikä näitä ihmisiä vaivaa oikein ?

2 tykkäystä

Ihan uskomatonta idioottihommaa tollasten asioiden pyörittely. Eikö niillä ihmisillä ole oikeita töitä.

Nauraisin itteni tärviölle ellei kyse olis oikeesti siitä että joku tollasta miettii. Olo on pöyristynyt ja tuollaisen edessä voimatonkin.

3 tykkäystä

Olen kovasti miettinyt, jos vaihtaisin työpaikkaa, koska vehnä jotenkin yököttää, kun sitä kaivaa ja vääntää taikinaa.

Olen kyllä muutakin töitä selaillut, sillä terveys on nyt tärkeämpi.

Minua ei yhtään haittaa, jos voisin vaihtaisin.

Ihmettelen nykyisiä äitejä, kun ne kävelevät, niin etteivät ota huomioon, että pieni lapsi ei jaksa niin nopeasti kulkea ja jää jälkeen.
Kesällä eräs äiti puhui puhelimeen, kun käveli ja pikkuinen yritti kävellä äidin perässä, mutta lapsi päättikin kääntyä ja jäädä leikkimään.

Yhtäkkiä äiti huomasi että lapsi on kadonnut ja lähti etsimään. Pikkuinen löytyi autojen luota.

1 tykkäys

Eilen aamulla löysin verannalta kolme kuollutta päästäistä, yhtä oli ilmeisesti lintu nokkinut. Mikähän oli tappanut ne? Lattialla ei ollut lunta, pihalla oli koskematonta lunta, joten mahdollisia jälkiä ei näkynyt.

Nälkään?
Vuosia sitten kesällä metsäpoluilla näkyi paljon kuolleita päästäisiä. Silloin oli selityksenä nälkä.

Sydänkohtaus säikähtäessä tai nälkä? Eivät elä muuteenkaan pitkään. Ja hyöntisiä pitäisi löytyä syötäväksi jopa kaksi kertaa oman painon verran lyhyenä talvipäivänä.

1 tykkäys

Jostain syystä tämä sivu sekoilee.

Kännykkä on liian tärkeä monelle ja meikää ihmetellään kun tulen toimeen ilman jopa viikon, en juurikaan soittele kellekkään ja enään kukaan ei odota sitä.

1 tykkäys

Olen samaa mieltä.

Minulle ei kännykkä ole niin tärkeä, että pitää tuijottaa sitä koko ajan.

Kännykkää minäkään en tuijottelee mutta tablettia sitäkin enemmän. :roll_eyes:

Minä tuijottelen läppäriä, ja välillä puhelinta, viestejä vaihdetaan tuttujen kanssa päivittäin.

1 tykkäys