Oon kyllä hämmästyny miten aika rientää.
Tuntuu etton aina jo iltapäivä.
Hmm,mitenkähän oon ehtinny käyvvä töissä joskus
Niin ja sitten kun tulee tähän ikään niin ihmettelee miten sitä on jaksanut käydä töissä kun yksi kaupungin kauppareissukin ottaa voimille.
Joo eikö oo ihmeellistä ! Samaa asiaa hämmästellyt
Onneksi on dosetti niin tietää mikä päivä on menossa, ellei se ole ihan täysi
Eioo onneksi vielä dodettia mistä seurata päivää
Kohtalaisen hyvin oon selevillä päivistä,mutta tuntuu etton maanantai ja sitten yhtäkkiä huomena on jo perijantai
Nyt oon kyllä huomannu että päivätki sekasin ku oon käyttänny tuota Gabrionia,muisti8n vaikuttaa voimakkaasti
Käytän Gabrionia vain iltaisin koska se väsyttää mut vie lepokipua pois, kun lisäksi ottaa melatonin niin saa nukkua 2 x 4 tuntiakin ja se on juhlaa…herää kyllä kun vaikutus loppuu.
Minäki vaan yöksi,muuan tunti on niinku ois mustaan aukkoon tippunnu.
Viimeistään viieltä herää keppuroimaan.
Minäkin nousen ylös ennen kuin kello näyttää 06.
Siis viikonloppuina.
Aamulla kun kävelin kaupasta kotiin, niin pikkuinen aasialainen tyttö tuli vastaan pienellä pyörällä eikä vanhempia näkynyt. Onkohan se reitti hänelle tuttu?
En minä ainakaan antaisi pientä lähteä yksin pyöräilemään.
Ihmeellisiin uhrauksiin pystyy urheilija halutessaan menestystä. Olen miettinyt, miten Therese Johaug saattoi olla erossa pikku lapsestaan kuukauden, ettei saisi jotain tautia ennen MM-hiihtoja. Lasta hoiti isä, ei siis ole päivähoidossa saamassa tartuntoja. Sanovat, ettei niin pieni, alle 2v, muista jälkeenpäin sitä aikaa. Luulisin kuitenkin lapsen ikävöivän äitiä. Jos lapsi tahtoo äidin syliin, ei paljon lohduta nähdä äidin kuvaa tai katsoa televisiosta äitiä hiihtämässä.
No ei tuollaista voi käsittää, tulee kyllä katumaan jossain vaiheessa.
Johaug on voittanut jo niin paljon, että luulisi jo riittävän. Nauttisi nyt lapsestaan, kun on hänet saanut.
Kyllähän Marja-Liisa Kirvesniemikin palasi äitinä kilpailemaan, mutta järjesti lapset ja hoitajan mukaan pidemmille kilpailumatkoille.
Tarkitsin seinää onko tullut reikiä yms. niin yhtäkkiä huomasin kuinka lämpöpatterien välissä on paljon pölyä.
Sitten siellä näkyi joku punainen väri ja kaivoin sen esille ja tämä löytyi.
Hauska löytö. Ovatkohan nuo jo arvossaan?
Luulenpa ettei tuo ole se aito, sillä jalassa lukee “valmistettu kiinassa C-W8” ja yhdessä jalan pohjassa lukee “sss”
Tiesittekö, että intiassa puhutaan oikeaa englantia?
QI ohjelmassa Sandi kysyi vierailta missä maassa sitä puhutaan, mutta hiljaus iski.
Meistä varmaan kuuluu oudolta se kieli, koska ollaan kuultu toisenlailla.
Sandi on muissakin ohjelmissa mm. ruoka kisailussa.
Pieni vaalea pyöreä nainen. BBC; llä töissä.
Intia oli englannin alusmaa, siks siellä puhutaan paljon englantia. Sandista en tiedä mitään, ihan outo minulle.
Sandi on tanskasta kotoisin ja asuu Britannianssa.
Mitähän tarkoittaa termi “oikea” englanti? Intiassa puhutaan yli 400 kieltä ja aika moni intialainen joita olen töissä ja vapaa-ajalla tavannut, puhuu englantia vahvasti murtaen.
Vai olisiko ollut kyse oikeudessa käytetystä kielestä, mikä Intiassa on englanti?