Kamerat, valokuvaus, kuvankäsittely

Joo no sitä ja vaikka vaihtaa itselleen nuoremman naaman tai vaikka koko kropan naurua.

Minä haluaisin oppia tuon kuvan irrottamisen ja liittämisen toiseen kuvaan siksi, että voisi yhdistää vaikka lasten vauvakuvan rippikuvaan, tai jotain sen sellaista. Irrotettua sen kuvan saankin, mutten vielä ole hoksannut kuinka sen saan liitettyä toiseen kuvaan, tai edes tyhjälle kankaalle. Opettelen vielä senkin.

Kyllä tykkäisin, jos olisi minunkin pääni alla tuollainen kroppa :slight_smile:

Ihana =D

Belgi, millä ohjelmalla? Mainio kortti Kurpitsa=D

Älä turhaan poista, Kurpitsa, hieno kuva. Vaikka enhän minä tiedä palstan määräyksiä. Jos pitää olla vaatetta enemmän.

Ihan ctrl +c ja ctrl+v käy kans liimaamiseen.

Ei ole oma ottama tuo vartalon kuva, enkä tiedä tykkäsikö henkilö jonka pää on kuvassa:)

Toi on hieno,mistä löysit alaosan,oliko samanlaisia miehille

Laitoin muistaakseni kuvahakuun onnea. En ole miehestä löytänyt.

Hei, löysin:D

Tässä aika hyvä.

Tässä se ensimmäisen alkuperäiskuva.

Toi ensimmäinen on kyllä ‘siistin’ paras

toi 20:53 linkki ei aukea mun koneella. Antaa virusvaroituksen.

Mikäs virustorjuntaohjelma Weikolla on käytössä?

Ei F-secure mitään varoittele ja linkki avautuu.

Ikkunan ylälaidassa lukee “Trend Micro Office Scan” ja tää on firman kone.

Eroja on näköjään ohjelmissa. Onkohan muille tullut varoituksia eri ohjelmilla?

Tää firman kone on tosi hyvin suojattu, muttei sekään silti tarpeeksi. Kiinassa on ongelmia.

Ei avastikaan puhunut mitään.

Minulla on uusin Northon versio ja se aika herkästi laittaa lapun sivun päälle jotta Sivusto ei ole turvallinen. Toinen sanonta mitä käyttää on Sivustoa ei ole tarkastettu mikä tarkoittaa, että yrityksen pitäisi maksaa kait heille, jotta Googlen hakutulokseen saisi vihreän pukin linkin eteen mikä tarkoittaa että sivusto on turvallinen.

En kyllä menisi sellaselle sivustolle, josta suojausvaroitus tulee.