Aivan mielettömän ihana tuo Pikku-mallan tilkkutäkki, olen aivan lääpälläni juuri tuovärisiin tilkkutäkkeihin. Vielä joskus ostan sellaisen parisänkyyni, ei minulla riitä pitkäjännitteisyyttä alkaa itse tehdä…ja tokkopa taitoakaan!
Kauniita ovat myös Kurpitsan korut, jos saisin tuollaisia, niin oitis ottaisin käyttöön!
Ihan oikeasti ei pitäisi kaikkia lahjoja yhdelle ihmiselle antaa, se ei ole muita kohtaan oikein, Hoyabella luovu jostain:)
Voi, että kun olette taas tehneet hienoja töitä! Mistä muistuukin mieleeni, että minun sukkainnostukseni on jonnekin hukkunut. Pitää kiireesti lähteä etsimään, jotta saisin jouluksi jotain valmistakin.
Tällainen "vanhanaikainen" mekko tuli, kävisikö pienen tyttö-tontun mekoksi?
Kyllä käypi, onpa hieno.
Tuo käy vaikka mihinkä juhliin:)
voi kun onkin nätti lapsella mekko, tuli ihan mieleen omat kun olivat pikkutyttöjä vielä. kaunis on mielestäni kyllä kelpaa laitta vaikka miten hienoihin juhliin.
Pari tuntia äherrystä sähkövalossa ja sain loput miehen joululahjaketjusta tehtyä.
Toivottavasti tykkää.
Mutta kaunein on tuossa mekkokuvassa itse mallin virkaa toimittava neitonen.
Voi tuota kurpitsaa… aina vaan jaksaa näpertää koruja! Kohta sinulla onkin jo oma koruliike
Kuka vaan osaa lenkkejä pihdeillä avata ja sulkea
Sukukokous...
Voi Vuokkis miten soma mekko. Taas täällä huokailen, ettei meillä ole kuin poikia!!
Tanu, samaa minäkin joskus huokailin, mutta kun hyvin käy, saat ne tytöt sitten valmiina. Kyllä pojat sitten ne löytää jostain:)
piiitkän käsityötauon jälkeen intoonnuin tänään nyhräämään tämmöisiä.
Teidän vika kun täällä esittelette kaikkia ihanuuksia....
Näihin meinaa tulla ihan himo, ei millään malttaisi edes saunaan...
Lasi- kivi- ja metallitöitä saa vain ihailla, sellaisia kun ei itse osaa. Kaikenlaisista pehmeistä näpräyksistä saa kuitenkin vinkkejä ja innostuu entistä pahemmin sotkeutumaan lankoihin Sananmukaisesti ne ovat jalan ympärillä tai sandaalin soljessa kun putiikin ovikello soi ja työ kutsuu.
Syksy mennyt hiljaiselossa täällä palstoilla, käyn kuitenkin lähes joka päivä selaamassa kuulumiset. Tässä osasyyllinen ajantärväämiseen
Joku kuitenkin ihmettelee miten se on tehty, työkuva. Puikko näkyy oikeassa reunassa, aloitettu apulangalla ja kun sivun silmukoi ei tule saumaa ollenkaan.
kivoja juttuja,hyvät värit isoäidin neliöissä ja mahtava oivallus revontulipaidassa
Qvidi-Minan tilkuista haaveilen jakkua itselle…kunhan entiset valmistuu,nyt on menossa peruspipojen teko,muutama kymmenen pitäisi saada valmiiksi…pipo ja ilta, vähintään
Hyvä että täältä saa virikkeitä:) Upea neule!
Onpas upeasti loimottavat revontulet! Ja vallan ovela tekotapa, en olis arvannut ilman kuvaa.
Saiskos urkkia...mistä ohje?
Pistelin tälläisen liinan ja pukin pakettiin sen ajattelin kääräistä. Nää ristipistotyöt on tällähetkellä mun ykkösjuttu käsityörintamalla.