Hehheh, hassuelli, montako Whispersiä ostit? Minä ostin neljä… Ihania!
Ihan väkisin tämä lähti kaupasta kotiin. Onkohan hän "Caramel" nimeltään? Ihan huomaamatta on kymmenkunta erilaista jo kokoelmiini karttunut vaikkei täällä kaupoissa niitä juuri näy.
Ihan väkisin hyppäs mullekin taas!! mukaan kolmea erilaista, eli ''Peach Pie'', ''Amber Waves'' ja ''Lime Rickey''. Osaavat mokomat jo ihan itse kömpiä kärryyn. Tein listaa jo olevista ja seuraavia näiden kolmen lisäksi löytyy: ''Frosted Violet'', ''Marmelade*, Amethyst Myst'', Purple Petticoats'', ''Pink Whispers'', Green Spice'', ''Frosted Chocolate'', ''Palace Purple'', ''Obsidian'' ja ''Velvet Night''.
Puuttuvien (ainakin) listasta huomasin, että tämänkään päivän ostoksilla se ei lyhentynyt yhtään, niitä näyttäis olevan pilvin pimein ja kaikki tietty pitäis saada .
Juu, ja mihinkäs se ‘Plum Pudding’ unohtui, semmoinenkin löytyy.
moiks, tähkäkeijunkukasta kävin kuvaa hakemassa kun sattumalta sellaisen siemeniä sain, KIITOS KURPITSA! Laittakaas joku sellaisen omistaja kuva jotta näen mitä odotan…
Tässä selatessani kompastuin temskukan laittamaan kuvaan sivulla seitsemän, kuka kertoo sille keijulle tarkemman nimen. Se on aika vakuuttavan värinen…=O
intopii, ihan vaatimattomasti yhden ostin, mutta kun pääsin kotiin, niin totesin, että kyllä pitää uudestaan poiketa kunhan ehdin. Keksinkin niille toisen paikan, ja nyt mahtuis enemmän…
pirjoh, kurkkaapas Kurpitsan kotisivuja, sieltä löytyy myös tähkäkeijunkukan kuva.
No juu, sieltähän se kuva löytyi, kiitos!
Se on vähän hankala kuvattava, kun on niin pitkä kukanvarsi.
mainostaa ei saa mutta vink vinks näitä kerääville…m…s…ssa tarjouksessa syksyn istutuksiin ruskan värisiä…
Ei se ole mainostamista, jos kertoo, että jossakin kaupassa on joku ale. Paitsi jos se kauppa on oma. Eli reilusti vaan kaupan nimi esiin jos ei ole omaa taloudellista etuaan ajamassa.
Vihjasin eilen yhdelle puutarhatoimittajalle, että tekisi keijunkukista jutun lehteen.
Kukkakauppaan tänään menossa… “toivottavasti” ei ole mitään keijunkukkia siellä… ei kyllä sitten pysty vastustamaan
Eikös olekin pikkupallero hassua, kun höyrähtää johonkin kasvilajiin, niin niitä on sitten vaikea vastustaa :)? Ja tietysti ne lajit vielä vaihtelevat vuosittain, että aina riittää haluamista. Keijunkukat vainoavat minunkin mieltäni, mutta vielä ei ole ainoatakaan tällä pihalla.
No hyvä juttu, kiitos vaan nanikka infosta! Ajattelin noin nätisti yrittää laittaa ettei kukaan imaise hernettä nenäänsä…eli siis Multasormi liikkeissä on tuo tarjous menossa, eilen tuli lehtinen minulle asti. (kuvassa oli yks kivan näköinen, oikeasti ruskan värit). Ei silti oo sanottua että joka liikkeestä löytyy…
Viime vuonna marraskuussa oli Bremenissä tällaiset istutukset.
Niin… ja minä vaan yhdestä perennakirjasta bongasin haltiankukan… ja siitä johdatin itseni sitten heucheraan… ja nyt sitten on näitä tullut tämän kesän kuolattua. Sehän ei yhtään auttanut asiaa että vielä sain pari erilaista taimenvaihdoissa keväänä… nyt minä haluan kaikki… ja hankin vielä kirjan näistä ja näitähän on ihan kauhea määrä… iiik! eikä paikkaa mihin laittaa vaan silmien edessä on vaan näky ihanasta isosta penkistä koostuen näistä äidin pihalla… kun ei muualle mahdu…
no älä kuule Pikkupallero muuta virka! Niitä on niin paljon, että pää menee vähemmästäkin entistä enemmän sekaisin
.
Suitsia vain pikkupallero. Luonnonlajeja on viitisenkymmentä ja lajikkeiden määrää en osaa ollenkaan arvioida, sillä löydän aina vain uusia.... 8 /
Ai noinko paljon niitä on! Pitää varmaan ryhtyä taas laajentamaan kukkapenkkejä.