Keijunkukka, Heuchera

Nämä keijunkukan kukat makaavat inhottavasti maassa. Onko tämä koralli- vai tarhakeijunkukka?

Ja siisti tausta, lasten vanha maja ja keinun runko.

Heuchera `Pink Whispers`

Tämä minua jaksaa epäröityttää (mahtava sana...). Olen ihan oikean siemenpussin kyljestä ollut lukevinani tämän Dale´s Strainiksi, ja sellaisena myös pikkutaimia toisille vaihtanut, mutta näen sitten taas puutarhamyymälöissä ihan eri näköisiä Heucheroita tällä nimellä. Ollako vai eikö olla? Vai olisko tää sitten Hamlet silmän isku?

Tässä Pink Whispers hopeahärkin piirittämänä. Lähti muuten kasvuun hirveän hitaasti, eikä vieläkään ole suurensuuri.

Tämä on tuorein hankintani, Velvet Night.

Päivitystä, Marmelade - metkan vihertävän sävyiseksi mennyt:

Sommitelmat eivät ole maailman parhaita..kylki kyljessä Silver Scrolls ja Silver Lights, otaksun.

Oikealta vasemmalle ´Peach Flambe´ ja ´Key Lime Pie´ ... ja pari muuta...

Tässä pöheikössä ´Velvet Night´ ja kaverinsa...

Vielä yksi, ehkä nyt ihanin, ´Blackberry Jam´:

Hienoja! Varsinkin tuo kuva on ihan hätkähdyttävä, missä on ´Peach Flambe´ ja ´Key Lime Pie…

Saisitko tuosta ´Blackberry Jam`ista yhtään lähempää kuvaa kuolattavaksi?

Heh, kiitos. Huomenissa otan ´Blackberry Jamista´ toisesta kuvakulmasta kuvia, ok? Tässä vielä toinen ´Peach Flambe´, epätodellisen punainen ilta-auringossa. Olisin luullut oranssinpunaiseksi, mutta lähentelee joulunpunaista. Tämä vuosi on ollut heucheroille ihan hyvä. Ilman mitään konstailuja savimaassani kasvavat.

Voiko tuollaista ollakaan! Vähän upea. Minä lähden nyt Heuchera-kauppaan justiinsa. Onko nyt joku paikka vielä auki?

Heucherapäivitys viimoiselta osaltaan. Takapihalla kasvaa viisi pihlajaa, niiden luona pihavalo.
Hyvin perinteisellä tavalla siihen parkkeesi itsensä Green Spice, Palace Purple ja jotain muuta ja voikukkiakin näkyy olevan - miten ihmeessä =0? Ja Lulu taustalla.

Toinen lemppareistä, Balckberry Jam uudelleen:

Nam!

Meillä on uusi kaveripari: Pinot noir ja Amber waves. Ovat aika hyviä kaveruksia...

Heuchera ‘‘Can Can’’ on hyvässä kasvussa ja lehdetkin hyvinvoivan näköisiä talven jäljiltä .

Onnittelen, satues, minun virosta tuotu pehkoni oli mädäntynyt talvella, vaikka soraisessa kohopenkissä kasvoi. Yritän kyllä uudelleen, jos sen vielä löydän.