Jees Pottuvarvas siemenet saapuivat! Kiitos vielä oikein kovasti! Nyt rupesin pohtimaan niille (ja muillekkin pikku mussukoille)lisävalaistusta, minkälaisia lamppuja olette käyttäneet? En oikein löytänyt aiheesta ketjua.
No joo siellähän sitä tekstiä onkin sitten yhden elämän tarpeisiin! kiitti! Oliskos ideoita Keijun seuraksi? aitaa vasten ajattelin laittaa sitä kasvamaan, ja siihen juurelle sopisi joku ihana matalampi kukkija. Tumma keltainen voisi tehdä kivan vastavärikontrastin…
Kääpiösamettikukka? Minä olen keijunmekkojen lisäksi kylvämässä tänä keväänä erilaisia sammareita ja luultavasti tulee yhdistettyä joku punaisempi sammari keijun kanssa samaan laariin. Vielä ovat keijut hengissä…saa nähdä saako hoitaja niitä selviämään nyt lomani yli …pitäkää peukkuja!
Ihan pakko oli ostaa pussillinen keijunmekin siemeniä, kun Prismasta löysin… Minulla on jotain vanhojakin vähän, mutta pitää kai mekkoja olla monta?
Eltsu, makuasia, viime vuonna ostin yhden taimen ja kiva sekin oli. Nyt noita pieniä on taas omavaraisesti useita, vajaan sata enää, kun niin paljon olen jo nyppinyt harventamalla pois. Täytyy katsoa montako lopultakaan jätän, hyvin kasvoi viime vuonna ihan suoraan perennapenkissäkin, joten voisi kai niitä jättää vaikka kuinka ja tuikkia sinne tänne
Eltsu, sulle tulevassa siemenkirjeessä pitäis olla keijoja mukana, älä ainakaan osta lisää Tipilintu oli niitä lisännyt
belgillä onkin mekko poikineen
Miikos, en siis osta enempää… Mekkoja on ensi kesänä kiva olla vähän joka paikassa amppeleissa ja koreissa, koska ovat niin kauniita ja haluan, että juhliemme aikaan heinäkuussa piha kukoistaa vehreänä ja kukkivana
Mekkoa kylvin turkki tuli:D
Tämänvuotiset mekot tänään
Onpa napakat mekon alut!
No on kyllä, mulla ovat vielä pienen pieniä huitukoita
Liisukalla onkin jo isot mekot, milloin kylvit ne?
Mä tarviinkin melko ison mekon .
Ei vaiskaan, kylvin 29.marraskuuta.
Mulla oli kerättynä omista siemeniä, sellaisia ihan vaaleita ja olin varma ettei ne idä.
No, itihän ne -varmaan 110%sesti!
No sinä sitten laitoit ajoissa kylvöön, ilmankos ovat jo noin isoja. Minä taas kylvin vuosia vanhoja siemeniä ja paljon, kun ajattelin että jos edes joku lähtisi…tainnut itää kaikenkaikkiaan parisen sataa kappaletta :DDD, harventelen armotta, juuri äskenkin nakkasin roskiin vaikka kuinka monta pikkuista.
Minä rupeen itkemään
Kylvin pussillisen ja neljä mikroskooppisen pientä taimenalkua on purkissa. Aika huono % sanoisin.
R&T, älähän luovuta, minulla niitä taimia on noussut kaiken aikaa kolmen viikon ajan, todennäköisesti sinullekin ilmestyy vielä lisää
Toivossa on hyvä elää
Belgi vippaa kasvivauvaparkoja paremmille turvemaille ja mul ei oo tänä vuonna edes siemeniä…yyääähhh!!! niisk…
meidän kisulit päättivät, ettei meillä ensi kesänä kasva keijunmekkoa. kylvökset oli oikein antaumuksella levitetty pitkin lattioita.