Dodii nyt mullakin on nuppuja jee
Oivoi, ei tullu minun kelloköynnökseen yhden ainoaa kukkaa. Komea ja iso se on, ja onhan siinä nätti ruska. Ei oo pakkasöistäkään välittänyt. Toivottavasti ens kesä ois lämpöisämpi, niin saisin kukkiakin.
Minunkin kelloköynnös on rehevä, muttei taida ehtiä kukkia tänä vuonna. Nupunraakileita löytyy kyllä ja on saanut punertavaa väriä
Mun kello ei oo ehtiny kukkia yhtenäkään kesänä
Mihin aikaan Jadetsu kylvät nuo? Mää kylvin joskus helmikuussa, ja ei ehtiny. Jos aikaistan parilla viikolla, ja luotan lämpimään kesään. Ois nyt ees yhen kukan pukannu, muttaku ei ees nuppuja oo. Höh. Mitenhän on, onko värillä väliä kuinka innokkaasti kukkisi…?
Oiskaan ollu maaliskuu
Yks tämmönen rääpiskö yrittää aueta.Nuppuja kyllä olis vaikka kuinka.
Minusta valakiat kukkii aiemmin,ei oo ollu ku yks sininen kukka viimekesänä ja taimia oli puolenkymmentä.
Minen oo löytäny yhtään nuppuakaan, en etes näkimillä
Sehän kukkii Karvarilla. Kui tuo noin vihiriä on? Eikö Kemijärvellä oo ruska? Mulla on tuommonen komian puna/purppura/viininpunainen koko pusikko. Tuo mun kilipaili komeimmista väreistä säleikkövilliviinin kanssa. No kelloköynnös voitti, kun säleikkövilliviini paleltu lötköksi.
Tuli muuten aika yllärinä kelloköynnöksen kestävyys. Joka paikassa manataan araksi, pittää suojata siltä ja tältä jne. Pyh ja pah. Kestävin "kesäkukka" koko pihalla. Ei oo ötökät vaivannu, ei oo auringon vaalentamia länttejä, ei oo paleltunu pakkasöinä, eikä muutenkaan oo ollu moksiskaan huonoista keleistä. No kukkia ei oo, mutta on se rehevä. Nätti noinkin. Kyllä se hhkurkun ja ruusupavun päihittää kasvuvoimalla.
Minulla kelloköynöksiä on lähes kymmenen, mutta tässä ainoa kukka.
On tälä ruska,mutta suurin osa koivuista on palijaana.Pihilajaan vasta tulossa väriä.
Molemmat kelloköynnöspuskat on vielä täysin vihriät.
Olisko tuon kelloköynnöksen vihreyden salaisuus myöhäisessä lannoituksessa. Mulle on neuvottu että sitä ei sais lannoittaa myöhään jos haluaa kukkia.
Kelloköynnös kestää hyvin pieniä pakkasia syksyllä ja komia ruskahan sillä yleensä on.
Haha, minen oo lannoittanu kertaakaan koko kesänä. Viimeksi kesäkuun alussa sisällä.
Ei kyllä oo saanu monesti lantavettä koko kesänä,ja kasteluahan on tullu pyytämättä.
Mun kellököynnös kukkii ja on monta nuppua vielä.Muutama siemenkotakin näyttäis olevan. Ensimmäinen kerta kun olen saanut kukkimaan ja muutenkin näyttää tykkäävän olostaan.
En kyllä muista, että mulla olisi ollut aiemmin näin isoja kelloköynnöksen siemenkotia.
Katkottu kelloköynnöksen pätkiä maljakkoon, saas nähdä pärjäävätkö talven yli
Viime yönä paleltu kelloköynnös, siemenkotia otin kolme talteen, saas nähdä oliko niissä mitään.
Täällä kelloköynnös kukkii viherhuoneessa
Kaksi viikkoa sitten kylvin mix. valkoisen ja sinisen kelloköynnöksen siemeniä, 12 kpl, puolet itäneet. Kunpa nyt sitten olisi edes muutama valkoinen.