Kohtalonköynnös, Kohtalonpensas, Clerodendrum

Olis tämmöinen lehdestä kasvatettu kukka taimi tarjolla on tuo tavalisenpi valkopunakukka. voisin vaihtaa sen johonkin muuhun kun en itse viitsi kahta samanlaista pitää.

onkohan kenelläkään kohtalonköynnöksen oksia antaa tai vaihtaa euroihin?

Viivilee laitoin sulle yv ja sähkäri tulivatko perille???

Tuota sinikukkaista näin tänään yhdellä puutarhalla. Kaunis. hymy

Tässä on kuva minun kohtalosta ja se rietas on innostunut tekemään jättilehtiä, ohessa myös kuva siitä naurua

Itse kukka

http://www.aijaa.com/v.php?i=2280926.jpg

ja sitten lehti:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2280927.jpg

ja anteeksi tuon lehtikuvan huono laatu, kamera vuodelta kivi ja kirves vihainen

mulla ei kasva mihinkään vaikka on valoisalla ikkunalla ja saa lannokettaki sillon tällön… se on tasan yhdet uudet lehtiparit kasvattanut… se taisi jäädä kääpiöksi varmaan…vihainen

HUHU tulipas hankittua tämä vaikka mulla tuosta pienenpikin on.Mutta nyt tytöt arvailua mikä oli kukalla hinta.naurua

No 15 euroa.

No jo vait hyvinpäs arvasit,vai tiesitkö että Jävenpäässä oli kukka ale puoleenhintaan kukat.naurua

En tiennyt, pistin sen arvauksen tosta vaan. Jäikö sinne niitä vielä? Voisinpa olla kiinnostunut, et viittis hakea mulle, toisit sitten tullessas (maksan tietenkin).

Voiko tänä keväänä otettu sinikohtalonpensaan pistokas jo kukkia? Vähän noi nypykät näyttäis mun silmään nupuilta.

Kyllä ne niitä on ONNITTELUT!

Kiitti Raili! Tämä kasvi on mulla ihan uusi tuttavuus, en ollut ennen nähnyt nuppuja. En sen puoleen koko ihanaa kasviakaan.

Kyllähän minä voin hakea sinullekin ,kolme sinne jäi vielä,jos ei sitten jo menneet minun jälkeen,mut jos on niin tuon sulle.

LukinLilja, laitathan kuvan sitten kun kukkii??

Raili-45, toi kun toikin minulle tän kukan ohi mennessään.

Pirkkis tekekö sullakin siemenpalloja niinkuin mulla tää iso sinikohtalo ootkos tutkinut yhtään.kun nää olivat siellä puutarha kaupassa olleet aika pitkään ulkona,niin saatta olla et sullakin on siemeniä tulossa.pomppivaa nauruapomppivaa hymyähymy

Pitääkin mennä heti katsomaan, että oliskohan sellaisia mullakin.

Mutta sen huomasin tänään, että on vähän kellastuttanut lehtiään.

Joo niin minäkin huomasin joitakin lehtiä on kellastanut .

No juu, samanlaisia palloja näkyypi, pieniä vielä, mutta kasvavat varmaankin kovaa vauhtia. Pitääkin heti huomenna antaa aimo lannoitussatsi. Täähän menee jännäksi!

Muuten kasvi on aika juoppo!