Koira, Osa 2, (alk. 22.10.2008 ->) Suljettu

Otto löysi koirapuistosta kivan renkaan, josta riitti riemua pitkäksi toviksi.

Harjoittelin Picasan käyttöä

Sissille terveisiä! (Mä satuin löytämään Lightroom 3.2 RC-version ilmaiseksi ja olisi kiva harjoitella, mutta ei aikaa. Ihan vain Photoshopaten) Kielo-pentu 4 kk.

Onnea Paavo! Pikku-Paavo sai juuri siirron kolmosiin agilitykisoissa. :slight_smile: Tuli toiseksi puhtaalla radalla ja miinus ajalla. Eroa voittajaan oli vain muutama sadasosa sekunti. Sekarotuisella ei paljon kolmosia pidemmälle pääse, koska ei pääse suomenmestaruuskisoihin.

Kuvassa Paavo on vielä ihan vauva eikä ole agilityä nähnytkään. :slight_smile:

Onnea Paavolle! :slight_smile:

Onnea Paavolle!

Meidän pienin puutarhatonttu Raine repäisi viime viikonloppuna ja FI MVA arvo (eli Suomen Muotovalio) odottaa kennelliiton vahvistusta! Eka näyttely "täysi-ikäisenä" ja heti kävi flaksi!
Valio Raine

Paavo kiittää ja kumartaa. Minkä rotuinen putarhatonttu on? :slight_smile: Onnea muotovalion tittelistä. :slight_smile: Minä en oikein noista näyttelyhommista tiedäkää. Agilityssä voi myös saada agility-muotovalion tittelin jos käy näyttelyssä ja pärjää. :slight_smile:

Raine-tonttu on suomenlapinkoira ja melkein pelkästään näyttelyitä on sen kanssa harrastettu. Pentutoko-kurssi käytiin, mutta muuten esiintyy vain näyttelyissä tällä hetkellä. Jep, agility-valioksi voi saada, jos koira saa näyttelyistä vähintään H (hyvä) ja saa kolmosluokassa kolme nollaa, aikaraja siihen on muistaakseni vuosi ja 1 päivä.

Onnea Rainelle ja Paavolle!

Kiitos kiitos. :slight_smile: AnnePee, mukava tietää miten tuo valiohomma menee. Harmi kun Paavo on sekarotuinen niin ei ikinä valioksi kelpaa. No, koiran mielen virkistykseksi agilityä kyllä harrastetaankin eikä tittelien ym takia. :slight_smile:

Seuraavat kisat onkin sitten vasta marraskuussa.

Onnea hienoille koirille! Täällä pähkäillään, pitäisikö mennä Lahden lokakuiseen näyttelyyn harjoittelemaan…

Selasin kuvia taaksepäin ja katselin suloisia kuvia koiristanne. Ihania nelijalkaisia teillä vaan kaikilla on.

Nooranokkosen Vanja-koira muistuttaa hyvin paljon Jeppuani (joka meni sille ex-ukolleni pari vuotta sitten). Vanja on ihan samanvärinenkin ja häntä kikkkuralla, mutta mun Jepullani oli vaan ylisuuret pystyt korvat.
Jeppu kävikin just edellisviikolla katsomassa minua, ja voi sitä näkemisen riemua! Ikävä minun on sitä, mutta sillä on hyvät oltavat siellä maalla ja koko päivähoito.

Mullon ollu hiukan hektistä, mutta lopultakin teillekin iloksi uusin laumanjäsen… ta-ta-daaa!

Hirmuinen petokoila "Sake", josta kasvaa belgianpaimenkoira malinois. Olen ihan yltiöpäisesti rakastunut  tähän söpöläiseen.

Nukkuu kiltisti <3

Meillon ollu joskus belgianpaimenkoira.

Voi miten ihana malikka <3 Onnea pennusta!

Nyt menee herrrrrmo! Seuraava koira, joka tekee tappelua aikaiseksi, puree tai haukkuu saa nukkua heinäladossa! Piste. -.-

Onnea, onnea myös täältä.
- Meill’’ on tämä viimeisin koissu ensimmäinen sellainen, joka on kiinnostunut sähköjohdoista. Kaikki sähköjohdot on nyt vahvasti teipattu pakkausteipillä, ne mitkä oli pakko jättää lattiatasoon.

Voi kun suloinen pentu NooraNokkosella, tekis mieli paijata!

Merlin, oletko kokeillut etikkaa?
meillä tehosi hyvin (olis tosin pitänyt etikoida samalla saapikkaitten & toppatakkien vetoketjut myös…)