Toivon syvästi että asiat on niin kun Eltsu kirjoitta, mutta nyt pelkään pahinta että Jadelle on nyt iskenyt pentu kuume päällä ja paha eli pentu täytyy saada ja äkkiä ja vielä niin läheltä kuin mahdollista olkoon sitten mikä tahansa edullisesti vielä.
jade, mitä koira-asiaan kuuluu?
Eikait täälä tohi ennää mittään kertoa ![]()
älä jadeliina välitä muista, sinun mielipide on se joka painaa, sehän on sinun tuleva koirasi ei muiden!
Jade, nyt et pihtaa tietoa! Kävittekö kattomassa? Onko kuvia???
itekin ajattelin, että nyt varmaan jadesta tuntuu tuolta. Itsekin ollaan hommattu kissamme tyyliin pakko saada heti, mutta olemme silti mielestäni hyvin vastuuntuntoisia hoitajia. kyllä hälytyskellot silti olisivat soineet jos aihetta olisi ollut. kerro nyt, jade!
Voi perse tätä elämää, ois nyt ollu teille kivoja uutisia mut pikkuveekku soitti ihan äsken ja kerto että Riksu oli pitänyt ampua, se oli käynyt poron päälle. Surullista ku niin nuori ( vajaa 2-vuotta) piti lopettaa mut minkä näille tekkee, Hei hei Riksu ja kerro Eetulle terveisiä 

Voi ei
Poronhoitoalueella asumisen huonoin puoli koiranomistajan kantilta, eivät katso yhtään poron päälle kävijää. Toisaalta ymmärrettävää, mutta koiran ja omistajan kannalta sääli.
Kerro nyt kuitenkin, mihin tulokseen pentuasiassa on tultu?
No mä päästän teidän jännityksestä 
Käytiin tänään kattoon pentuja ja äitikoiraa, äitikoira oli tosi ihana, kerran haukahti meitä ku ajettiin pihaan ja me oltiin sen jälkeen parhaat kaverit, meiän eessä istu ja huito tassulla, että rapsuttakaa äläkääkä seisoko siinä
Ei mittään merkkiäkään vihaisuudesta tai hirveestä lauman vartioinnista. Aatu huusi autossa mutta ei se korvaansa lotkauttanu. Perhe oli kans tosi kiva. No me sitten varattiin meille pentu.
Tässä on 3 viikkoa vanha Pörri/Pentti/Rölli ( nimi on vielä vähän hakusessa )
Tämä poika oli pentueesta pienin ja ainut joka jäi meidän eteen ku muut pennut luikki karkuun, ne varmaan arveli, että met ei tuon akan völijyyn lähetä
Minä olen ymmärtyänyt tämän koirakeskustelun niin, että Jade on ite kysynyt penttiläisten mielipidettä tässä pentuasiassa? Hyvässä hengessähän sitä on käyty ja hyviä ohjeita ja neuvoja monelta kantilta annettu? Olenko ymmärtänyt väärin, korjata saa, jos näin on ![]()
Vai sillai kävi!
No Pörtti on sitten se rohkea tai sitten hieman hidasälyinen ;D Äkkiseltään jos on kolmeviikkoisena tuon kokoinen söpökkä niin pitää olla iso syli, jotta jatkossa mahtuu ![]()
Mullon iso ja lämmin syli ![]()
Jade ehtikin uutisten kanssa väliin, joten Onnittelut vielä perään!
Heksu, ei se oo mikään jättipentu, son kissaa paljon pienempi ![]()
Vielä ja vasta tuon ikäisenä

Onnea Jade
Komea pötikkä mötikkä on ja jos se komen viikkoisena olisi jo kissan kokoinen niin mitä se olisi sitten isona
ei taisi Jadenkaan syli silloin enää riittä
vaikka olisi kuinka iso ja lämmin
Taisi käydä niin että pentu valitsi Jaden.
Muuten tähän keskusteluun pyydän anteeksi jos olen loukannut Jade sinua jotenkin mutta minä sanon sen mitä ajattelen ja tästä rodusta olen saanut huonon kuvan mutta kaikki on yksilöitä. Muuten ja jos kysytään mielipidetta sanon sen kyllä mitä mieltä olen enkä "valehtele"
Syvät pahoittelut Riksun puolesta on sääli että niin nuori koira jouduttiin lopettaan
Onnea Jadelle ja isännälle. Ja tietysti siitä tulee meidän kissan kaima: Se Hirmuinen Rölli :D.
Sääli Riksua :(. Oliko siinä hirvikoiraa?
Mumi, kaikki on ok meiän välillä ja muidenkin välillä, met akat /ukot emmä välejämme pilaa koirien takia, eiks niin :)?
Emo, Riksu oli Itäsiperianlaika
Äiti just soitti ja kyl se sano että hän ei varmaan nuku ens yönä, mä koitin äitiä tsempata että kyllä sä siitä yli pääset ku minäkin oon päässy Eetusta, eihän se koskaan unehu eikä piäkkään unehtua mut se pahin ikävä helpottaa kuitenkin yllättävän äkkiä.
Ja pikkuveekulle nostan hattua että se pysty ampumaan oma koiransa, minusta ei siihen olis
Mie en tiiä koiraroduista yhtikäs mitään. Aattelin kun poron kimppuun kävi.
Joko jätit pennulle haisteltavaksi oman vaattees (tietysti mieluiten alusvaate :D) jotta oppii tuntemaan omakseen?
Joo, kalsarit jätin ![]()