kakapo, asiasta kannattaa jutella hoitavan eläinlääkärin kanssa. Kysyä siitä miten se vaikuttaa, ja mitä vaikuttavia ainesosia siinä on, ja mitä haittavaikutuksia niillä voi olla. Asioilla on useita eri puolia, hyviä ja huonoja. Kaikista on hyvä olla perillä ja tehdä sitten ratkaisut niiden perusteella.
Eläinlääkärin minulle antamien tietojen perusteella, sekä myös perustuen omiin kokemuksiin sillä aineella annettuun pitkäaikaiseen hoitoon koirani kanssa, valitsin toisenlaisen hoidon nykyiselle vanhalle nivelrikkoiselle koiralleni.
Kyllä nuo kissat on kivoja kavereita

Onpa hauskoja kuvia Pyrystä ja kissasta. Paleleeko Pyry näillä säillä, vai pysytteleekö mieluummin sisällä?
Tuolla pihalla haluaisi olla jatkuvasti, mutta minä en tarkene
Hyvin tuntuu tuo rotu tarkenevan ja tykkäävän olla joka kelillä ulkona, jäniksen papanat on niin hyviä ja kaikenlaisia mahtavia hajuja lumen alla!! Fasaanejakin pitää pihasta ajaa pois!
jäniksenpapanat on namia, niin koirien mielestä
, mä penikkana ihan keräsin niitä sen aikaselle koiralle, hankia pitkin suksilla kulijin ja keräsin papanoita, joo, minolen ollu jo sillon aika palikka ![]()
Ikinä en oo tehny mitään pahaa 

Milli on kasvanu himmuisesti 
Saat kohta antaa millille jonku muun nimen, tuntuu vähän koomiselta kun talutat leijonan kokoista hauvaa ja kutsut Milliksi . 
Just siks Milli nimi on niin passeli ![]()
Millihän voi tarkottaa miljoonaa - kiloa ![]()
Joo sitte se nimi onkin enne.
Mulla oli joskus naapurina kerrostalon ylimmässä kerroksessa asuva vanhempi pariskunta, joilla oli musta kokoluokkaa XXXL oleva lempeä löntyskoira. niin ihana , kun antoi paijata ja ja-…
Mutta, se XXXL oli ollut ensin lasten perheessä, pentuna otettu ja ylikaiken rakastettu, mut kun s e kasvoi ja kasvoi, niin oli pakko antaa mummolle ja papalle , kun s e ei mahtunut enää lapsiperheen kotiin, ei autoon ei mihinkään.
minolen aattelu Millin kohalla näin että jos sei autoon mahu niin sit ostamma sille hevosvinkan niin pääsee Millikin meiän matkaan ![]()
Meidän nöffi mahtui juuri ja juuri siskon minin takapenkille, se oli kyllä hiukan hupaisan näköistä ![]()
Millistä tulee kyllä varmaan aika iso tyttö ![]()
Ison labbiksen kokosta se lääkäri meinas, mut ei mun mielestä labbis mikään iso oo
Tuollahan on tassutki ku leipälapiot
Heksu, onks sul kuvaa teitin nöffistä? Non niin ihania halinalleja <3
Juu, luulis, että tulee vielä isoa labbista isommaksi. Ei ole nöffistä kuvia, se oli meillä jo ennen tätä digikuvausaikaa joten paperikuvia saattaa vaan jossain laatikossa. Mutta ne on halonalleja ![]()
Pyreneittenkoiranartun säkä saattaa olla lähes 70 cm. Jos Milli tulee vähänkään äitiinsä niin eiköhän sillä kokoa tule olemaan jonkunverran.
Ihanaa ku sitä saa sit paijata kunnolla, ei tartte pelätä että hajuaapi ![]()
Milli on sitten niiin lutunen
Mutta kylläpä siitä taitaa tulla aikas paljon lapukkaa isompi…
Tet joillon tai on ollu iso rotunen koiruus niin palijoko net on suunnilleen painanu noin 12 viikkosena? Milli paino maanantaina sen 11. 4 kiloa ja siihen jos ois suunnilleen tullu kilo lissää niin painoa ois nyt 12 ja rapiat kiloa
Meijän Veera oli slovakkinartuksi pienehkö eli vain reilut 60 cm. 12 viikkoisena se painoi muistaakseni alun toistakymmentä kiloa.
Kauniisti sanottuna aamulla otti päähän ja kunnolla… Koira livahti oven raosta omille teilleen, ja ko son tuomonen pökäle, ettei autoja osaa varoa ja jos näkee ihmisen juoksee täysiä kohti. Ei kuiten vihanen ole, mutta on kuiten aika iso ja käytös ko pennulla ja jos ei koiraa tunne moni varmaan pelkää. Takasi tuli pari tuntia lenkkeiltyään, täytyy toivoa, ettei se mitään tuhoja oo missään tehny…