Chali meillä tää toinen piski on kanssa kova kattoon töllöö ja elukoiden äänet ja pienten lasten kirkunat saa sen pomppaamaan ja räks…räks…haukkumaan. Koetetaan kitkeä tätä pois koska jätkä on 6 kk ni vois oppia ???
Meillä lauma katsoo mielellään luonto ohjelmia. Silmä tarkkana ja sitten kun tulee jotain ääniä, sinkoavat haukkuen ulos. Vauveleista asti ollaan yritetty kitkeä tavat pois, mutta, phyyh. Toinen ääni joka saa lauman liikkeelle ja sekaisin on se peruutuspiippaus, esim. roskisauto tai loka auto. Silloin koira aita venyy. Joku on tulossa reviirille.
Monella naapureilla on se iso trampoliini. Siitä lähtee se pomppuääni kun lapset siinä pomppivat. Narttu katsoo aidan takana ja "pomppii" mukana, sitten kun tajuaa ettei mihinkään pääse, alkaa kauhea älämöinti.
Chali …oikein nauratti tuo viimeinen lause
Me saatiin Miran seuraajaksi Miro ja ihan hirvee ovikello niin on samanlainen että pelottaa … olen miehelleni sanonut että nimi oli enne ja enne on toteutunut ja uudesti syntynyt.
Nero on karkkari ja ainoa yhteinen piirre Emmiin verraten on LUUPÄISYYS ja hitaat hoksottimet.
Terveisiä metsästä.
Morjens! Mää Venne täällä taas. Kaikille talviterkkuja <3
Venne on ihana.
En taas osannut käyttää, että olis tullut teksti kuvan kanssa. Mutta tässä on Venne taaskin, täyttää 15.2 jo seitsemän kuukautta!
Honey 5 kk
Jo oli aikakin;) Mitenkä miehesi allergia?
Mikä allergia? Mies voi oikein hyvin, vaikka Honey eksyy välillä aamuyöstä makuuhuoneeseenkin ja nukkuu loppuyön lattialla sängyn vieressä tai sängyn jalkopäässä
Allergialääkkeetkin se on jo lopettanut. Mies on menettänyt sydämensä Honeylle ihan täysin <3
Jes, noin siinä käy;)
Hölmöt hurtat. Ovat niin nätisti pihalla keskenään mutta heti kun minä ilmestyn näköpiiriin niin alkavat tapella. Ota siinä nättejä kuvia sitten. Mutta eikö komia hammasrivi!
Hankalin…Hän hymyilee kameralle ! Mun edellinen mäyristyttö hymyili tolleesti jopa ihan käskystä…kysyin missäs meitin kaunistyttö on ? Oikee maireesti niin vastaus oli tuollainen hymy
Meidän pikkuneiti on nyt 9kk ja aivan valloittava tapaus. Eevaa on koulutettu johdonmukaisesti ihan pikkupennusta lähtien ja se on käynyt jo useammat koulutuskurssit läpi, sunnuntaina mennään ekan kerran ihan arkitottiskokeeseen testaamaan opittuja taitoja. :-) Sanoisin, että tässä on poikkeuksellisen hyvin koulutettu chihu! Ei hauku, irti voi pitää missä vaan, kontakti 10++, osaa erilaisia temppuja (sirkushypyt, keilaamisen, soittokellon, noutaa tokokapulaa, ryömii jne jne). Aivan mahtavaakin mahtavampi persoona ja niin tervetullut lisä meidän perheeseen noiden vanhojen ja viisaiden rinnalle. Olishan se toinen chihu kaveriksi tälle kiva, mutta nyt ei viitsi vielä kun haluan että koirat osaa käyttäytyä ja ei riittäis rahkeita nyt heti perään kouluttaa seuraavaa ja vanhalla kääkällä todettiin loppuvuonna pitkälle edennyt munuaisvika ja on nyt ns saattohoidossa kotona. Ei viitsi sitäkään rasittaa pennulla. Ja pentuhan Eevakin on vielä. Näin on nyt hyvä!
On se niin rakas! <3
Kuka nuista eka kuvan koiruuksista on Eeva?
Voi kun tuo Venne on ihana lapinkoiruus ;). Minä haeskelen ja oottelen koska se minun lapinkoira löytyis. Tässä kesän kynnyksellä aikaisintaan toukokuulla toivoisin oman mussukkani löytyvän. Naavan näköiset koiruudet tahtovat vieläkin saada kyyneleet silmiin tuntuu että ei saman väristä. Mutta kun se “oma” löytyy niin ei sillä ulkonäöllä värillä ole merkitystä rakas, maailman kaunein ja paras tulee olemaan.
Tässä kuva meiän Vilpertistä, näkymä kun istun koneella ja katson vasemman olkapään yli. Mitähän miettii.. Vähän näyttää kyllästyneeltä ;) Lapinkoira hänkin.
Tässä parempi kuva koirulista. Rakastaa lunta mutta nyt on tää kesäkuva..
Liinukka meidän naapurustossa on oikein muhkea kaveri ja sen lempinimi onkin MUFFE Pojat kiroilee toisilleen mutta muffe on niin pehmoinen.