Juu Miraemmi, koirille joskus sattuu, tai laitetaan, nimi luonteen tai ulkonäön mukaan, tää on Vilpertti ja on viekas kun mikä, päällimmäisenä harrastuksena on kissojen kiusaaminen. Edellinen koira oli samanrotuinen Elmeri joka oli rauhallinen kuin viilipytty.
"No joo joo, pää on maassa! Anna nyt jo lupa!"
Voi toista! Onneks kissat ei paljoo kuuntele, et millon saa hyökätä kupille =D
Meillä syödään niin et ensin karkkari imaisee kupin tyhjäksi alta oomin ja toinen kyräilee ja istuksii… sitten kun karkkari on röyhtäissyt niin toinen alkaa närppiä. Ruoka maistuu kaksinverroin paremmalle kun toinen kyttää ja himoitsee tätä annosta.
Täällä on nyt tuskailtu koirakuumeessa niiiiiin kauan, että nyt saatiin sitten isännänkin mieli muuttumaan (on se aina tykännyt koirista ja aikanaan ollut kaksi pitkäkarvaista mäyristä) . Minulla ollut jo pari vuotta mielessä että hankitaan koira heti kun Heli vähän kasvaa vielä ja nyt kun neiti aloittaa syksyllä eskarin niin nyt sitten kyllä aletaan syksyllä tosissaan etsimään koiravauvaa meille. Lapsena meillä oli kotona aina koira ja jotenkin tuntuu niin tyhjältä kun ei sitä karvakamua ole vierellä.
Pitkäkarvainen mäyräkoira on hakusessa, kasvattajia ei vaan taida olla kovinkaan montaa Suomessa tällä hetkellä. Löysin kyllä Tammisaaresta yhden kasvattajan jolla juuri joulun aikaan oli pentuja mutta kaikki olivat menneet samantien.
Nyt täytyy vaan pitää silmät auki ja toivoa että viimeistään ensi talven aikaan meillä on jo pieni koirakaveri Wilmakissan kaverina (tai kauhuna) .
Halti ja Jänkä minua ilahduttamassa perjantai-iltaan asti. Kyllä on saanut rapsutella ja pusuja on sadellut. Tuossa istuvat nytkin minun vieressä ja mitä lähemmäksi pääsevät niin sen parempi.
Son muksaa ku koiruuvet sumppailee Aatu ei niinkään sitä tehe, mut Milli sumppailee sit senki eestä
Satu kyllä mäyriksiä saa kunhan on valmis hakemaan …me haettiin Vaasasta asti meidän pojat ! Toki kesäkuussa jo katseltiin ja elokuussa mieheni varasi kun nettiin tuli karkkari kaniinia ja sen kasvattaja tiesi mistä saan pitkäkarvaisen kaveriksi. Hakusanaksi vain mäyräkoirien kasvattajat ja kuukkeloimaan Etsin pitkään aikuista koiraa mutten löytänyt tosin täysikokoinen ja lyhytkarvaiset ei mun suosikkeihin yllä. Pitkäkarvaisen kääpiön kasvattaja löytyy raaseporistakin.
Milli risusavotassa
Se on vaan komia koira
Eilen oli Tahvon uuden elämän kolmevuotispäivä. Vähän olen rentoutunu, kun pääs menemään ohi tolleen.
Täällä taas koiraton mummu, vein Haltin ja Jänkän kotiin tyttärelle. Siellä ne istu mun vieressä sohvalla rapsutettavana niin kun en olis koko viikolla niihin koskenut.
Ikävähän niillä.
Ne otti viel rapsutuksia varastoon.
Jadetsun Milli on kyllä mukavan näköinen ja kokoinen nalluska.
Juu on muutama sanonu,että menis se Milli tuumastaki
Talvimetkumakkara morjestaa penttiläisiä
Voi ihanuus mikä makkara!
Tässon menossa iltapesu:
Jos alkaa tulla turpiin, asiaa kannattaa lähestyä toiselta kantilta:
Viikonlopun hoidoggi. On jo elämänsä ehtoopuolella ja hammaskalusto on mennyt tosi hauskaksi.
Meillä on seuraa johtaja juttu menossa, en pääse askeltakaan ettei kaveri ole matkassa:/