Koira, Osa 3 (alk. 26.6.2012 ->), Suljettu

Mennään vaan nukkumaan, menee varmaan huomiseen ennenkuin sieltä keretään uutisia kertomaan. Taitaa olla muita hommia, ja hyvä niin :slight_smile:

Joko on pakko mennä nukkumaan ilman lisäuutisia? Ok. Hyvää yötä kaikille :slight_smile:

Sori, meil ei oo toiminu netti mut nyt mies teki "jotain" ja se rupes toimimaan. Saanko esitellä upouuden personal trainerini

Piki (poikien mielestä Slaikka tai Vinku )

Collie tricolor uros, ikää 11 viikkoa

Reipas, rohkea ja sosiaalinen. Kaikki tarpeet tähän mennessä tehty tyylikkäästi sanomalehdelle. Ulkoillessa pysyttelee vieressä koko ajan. Kssojen kanssa vietettiin yö samoissa tiloissa, olin vahtina mut mitään välikohtauksia ei sattunut, kissat oli kyllä aika pöyristyneen näköisiä. Järsii mieluummin patjaansa kuin lelujansa. Nyt miesväki lähtee mettään  ja mä meen nukkumaan.

Onnea uuden perheenjäsenen johdosta! On hää söpö.

Ihana 

Oo, ihanaa! Onnea paljon! :smiley: on siinä nyt sitten vipinää tiedossa joksikin aikaa :wink:

Muuten, ei kannata säikähtää jos jossain vaiheessa iskee puppy blues… Se on ihan normaalia :slight_smile: ja vaikka pennut on ihania niin suurin osa pennunomistajista odottaa kovasti että koira kasvaisi jo isoksi. Niin täälläkin odotellaan, vaikka meillä onkin ollut tosi helppo pentu :slight_smile:

Onnea pikkuhauvalle, näyttää enemmän Vinkulle :wink:

Aivan ihana pentu.

Pultti 1v6kk

Oi Pultti kun tuota lihaksikasta kroppaa pääsisi vähän rutistamaan :wink:

Voi kun ihana pentu!! Suukot ja halit pienelle!

Voi vitsi kun Pultilla on hauskan näkönen tuo kirsu-osasto.

Bullit on aivan ihania Luonne kovin mainio ja tykkään tosi paljon tosta lihaksikkaasta kropasta.

Hankalin, onnee pentusesta. Mulla on lämpimät muistot rodusta kun äidillä oli aivan ihana vanhempi narttu, löytökoirana otettu. Ihan maailman kiltein koira ja fiksukin oli. Sen verran tietoja saatiin koiran menneisyydestä et oli ollut vahvasti alkoholisoituneella miehellä. Koissu oli joutunut olemaan esim. baarin edessä reilussa -15 asteen pakkasessa odottamassa isäntäänsä Ruokaakaan sille ei aina muistettu antaa ja joutui usein olemaan pakkasella ulkona kun se sinne unohdettiin. Äiti ja Diana oli aivan ihana pari ja äidille Dianasta luopuminen oli kova paikka. Diana lopetettiin n. 14 vuoden ikäisenä.

Kotonakotona meillä oli Collie sillon ku mä olin vielä ihan nysä. Soli tosi ihana koiruus <3

Aivan ihana pentu teillä Hankalin :slight_smile: Suloinen Pinku-Vinku!

Aivan ihana suloinen pentu 

Onnea uuteen koirahuusholliin Hankalimmalle! Ihana pentu! Meinaa koirakuume taas yrittää hiipiä niskaan.

Pultilla on hauskan tyytyväinen ilme tuossa tokassa kuvassa :smiley: Jostain syystä bulleista mulla tulee aina mieleen meidän jack russeli. Bullin omistajaa tämä lausunto saattaa naurattaa, mutta jotenkin niillä on jotain samaa elekielessä tms. Meillä kun sattui olemaan semmonen vähemmänheiveröisempi ja jäpäkämpi russeli-yksilö. Meidän lähipuistossa liikkuu aika possumainen bulli…kuulin sitä kutsuttavan Nasuksi …ja se niin osuva nimi sille :smiley:

Kiitos kaikille! Mahoton kuvattava tuommoinen pentu. Koko ajan seuraa niin jalan juuressa. Tänä aamuna käytiin metsässä.

IHANA on Hankalin teidän pentu. 

Suloinen