Koira, Osa 3 (alk. 26.6.2012 ->), Suljettu

Onnea Hankalimman perheelle. Sievän koiran olette saaneet. :slight_smile:

"Nyt kyllä ramasee,kun oltiin isännän kanssa metsällä tänään."

Ja saalis on pantu päänaluseksi?

"Mitäs läksit. Me emännän kanssa ajeltiin parilla puutarhalla ja kirpparilla, eikä väsytä yhtään".

Siinä nukkuu onnellinen koira :slight_smile:

muoks. Tyytyväinen se näkyy olevan emännänkin kaveri :wink:

Hankalin, onnea koko perheelle. Teil on kivaa . Tästä se alkaa ensimmäinen seikkailu: Lassie tuli kotiin

Hankalin…voi miten ihana…melkein olen kade :slight_smile: Omaa hankintaa kun piti perhesovun vuoksi lykätä …

Meidän neiti on nyt sit keksinyt sähköjohdot. Eilen meni imurin johto ja tänä aamuna kahveeta keittäessä ihmettelin omituista sihinää. Olohuoneessa sihisi ja savusi rikki syöty jatkojohto. Koira ei suostunut tulemaan lähellekään, olisko saanut napsun siitä. Hyvä ettei pahempaa käynyt.

Kumma juttu kun tähän mennessä se ei ole tuhonnut yhtään mitään niin nyt 5kk iässä sitten keksi nämä johdot :frowning:

Voi kamala, toivottavasti oppi. Meillä oli kani syönyt johdot, vaikkei se ole ollut ennen yhtään niistä kiinnostunut. Likka ei huomannut rikkinäistä johtoa ja siivotessa otti johtoon kiinni. Aika hiljaisena tuli sanomaan, että sai sähköiskun. Oli vielä illallakin kuulemma jaloissa iskun tuntu.

Voi auts :frowning: Toivottavasti Nalle oppi kerrasta. Se voi olla aika tälli…

Oho. :frowning: Meil on viel tää tietokone siirtämättä olkkarista turvaan kun on näyttäny siltä ettei Pikiä kiinnosta johdot. Mut nähtävästi on sittenkin syytä siirtää. Onneksi ei käynyt pahemmin!

Johdot kannattaa sumuttaa koulutussuihkeella, tai kuten itse olen välillä laittanut ihan hajuvettä.

"Koulutussuihke on hellävarainen tapa estää koiraasi pureskelemasta ei -toivottuja asioita. Ainetta suihkutetaan esineisiin, joita koirasi haluaa pureskella. Koulutussuihketta voidaan käyttää sekä ulkotiloissa että sisätiloissa ja se käyttö on turvallista sekä ihmisille että eläimille. Pakkauskoko 175 ml."

Parasta tietysti olisi jos johdot saisi jotenkin piiloon.

Nalle on just siinä iässä, kun hampaita vaihtuu ja ikeniä kutittaa. Onneksi selvisitte säikähdyksellä.

Onnittelut Hankalin uudesta perheenjäsenestä

Hankalin, onnea uudesta perheenjäsenestä. Penikat on niin ihania ja ne tuoksuukin ihan vauvalle.

Juu oli tuuria Nallella ettei tullut pahempaa iskua eikä syttynyt tulipaloa. Yksi jatkojohto itsessään on pieni menetys. Kyllä se oli tälliä ottanut koska nyt se välttelee johtoja aika huolella. Hyvä niin, mutta varuiksi korjasin silti kaikki johdot pois sen ulottuvilta. Heti tultuaan se koitti nakerrella keittiön tuolinjalkoja, mutta mä sipaisin niihin hevosten puremisenestoainetta niin loppui se huvi lyhyeen. En tiedä koostumuksista, mutta tuo ainakin tehoaa kun se pitää hevosetkin pois esim. aitatolppien kimpusta :slight_smile: Maitohampaat ovat irronneet jo, mutta kaipa nuo kasvavat hampaat vielä nakerruttavat.

Punnittiin Nalle äsken, 25 kiloa :slight_smile: Nyt ihan viikon sisällä se on alkanut näyttää nuorelta koiralta pennun sijaan, vaikka onhan se nyt melko pentu vielä. Kyllä mä ihan innolla odotan sen aikuistumista, en ole pentuihminen edelleenkään vaikka tämä onkin ollut pennuksi tosi helppo.

Kaverukset metrin hajuravolla

Milli senkun komistuu ja kaunistuu.

Päivätorkut

Voi vitsi kun on levollisen näköstä porukkaa, ihana,nii paitti tämä “eräs naishenkilö” jonka kamera vissiin herätti.

Täälläkin vähän koirulaisia:

Koiranpoika – Haipakka

:slight_smile:

Enkö vain osaakin poseerata nätisti tässä kukkapenkissä.