Siitä vaan Kivikko Toteutit idean jo ennen minua. Hehheh. Meni päivä pelkästään puihin, vaikka alun perin piti vaikka mitä muuta touhuta. Siis puunkaatoon ja oksien haketukseen.
Hienosti olet Satues sen kanssa onnistunut. Onko siinä pelkästään keltaisia kukkia?
Kaunis tuo Alaska! Itsellä on juuri aloittanut kukinnan sekä Milkmaid että Black Velvet. Varsinkin tummasta Black Velvetistä tykkään tosi paljon.
Yllätyskrassi. Menneiden vuosien punaisten siemenistä kasvanut. Saa nähdä, millaisena ensi vuonna putkahtaa esiin. Täytyy panna merkki ja ottaa siemen erityistarkkailuun.
MarjaBee, melkein kaikissa on ollut keltainen kukka, tänään oli yksi avautunut ja siinä kukka oli aika tummanpunainen, kaunis sekin oli. Mutta pääasia on ..minun..mielestäni juuri noissa ihanissa lehdissä
Alaskan krassit aukovat ensimäisiään kukkiaan.
ei mul ookaan alaskan krassi vaan pensaskrassi ja tänään huomasin siinä ekan kukan ja nyt laitan sen tähän näytille
Jewel Cherry Rose
loppujen lopuksi en enää tiie, mikä krassi mulla on, kun tekee ainakin kahta eri väriä kukkasia
siis mun krassissa on jo kolmee eri väriä, tummanpunane, oranssi ja keltainen kukka
Pistetäänpä tännekkin kuva ensimmäisestä kukasta
En hirveästi oranssista välitä, mutta tämä on todella kaunis ja näkyy kauas. Sitten toivotaan, että olen sattumalta kylvänyt muitakin sävyjä. Tässä samassa purkissa on köynnös sekä pensaskrassia. Vielä saisi lehdet tuuheutua ennen kuin kehtaan laittaa kuvan koko purkista.
tulee siihen muutakin väri moonlight, mulla on kanssa pensaskrassi ja siinä on 3 erivärii ainakin tällä hetkellä
Näitten siemeniä tökin keväällä vähän sinne tänne joten nyt niitä sitten kukkii sielä täälä. Mutta tykkään kyllä krasseista kovasti, kun ovat niin helppoja kasvatettavia.
Nämä viivat krassin lehdissä on tosi hauskan näköisiä. ("matojen polkuja", kuten meidän pojat ne on nimennyt) Mutta mikähän näitä oikeasti tekee?
Olisikohan jonkun miinaajakärpäsen käytäviä, se nyt tuli ekana mieleen, voipi tietty olla joku muukin.
Uskomatonta, kukkia on auki jo ties kuinka paljon ja kaikki ovat tätä väriä. Ihan pientä sävyeroa on. Aika hurjaa jos olen kylvänyt kahdesta eri siemensekoituksesta vain oranssinpunertavia.
sanokaas nyt kun mää en muista, että mihin kohtaa ne siemenet sitten tulee kukinnan jälkeen, jos keräisi ens vuotta varten sitte siemenet talteen???
Kyllä ne siemenet huomaa hyvin. Tulevat siihen paikalle missä kukka oli, muodostuvat kukan pohjukasta.