Nyt avautuivat ensimmäiset eriväriset kukat. Keltainen...
.. ja tällainen hempeä. Kukka ei ole aivan täydellisen muotoinen, mutta on suosikkini silti.
Nyt avautuivat ensimmäiset eriväriset kukat. Keltainen...
.. ja tällainen hempeä. Kukka ei ole aivan täydellisen muotoinen, mutta on suosikkini silti.
kiitos kaisaliisa:)
Ensimmäiset MilkMaidit alkaneet kukkimaan varjoisalla terassilla. Kylvetty viimekesän itsekerätyistä siemenistä ja joukkoon on näköjään eksynyt muutakin väriä, mutta haitanneeko tuo...
Tämä Alaska taitaapi edustaa kääpiösarjaa...
Tänään avautui vielä tällainen kaunis kukka. Keijunkellon alaska on ihanan hempeä
Mulla on tällaisia tavallisen näköisiä. Taisi mennä maailmalle parhaat!
Parakrassi on jostakin syystä poikain kiinnostuksen kohteena - no eihän tämä liian hempeä kukkanen ole.
Tällaiset krassit kukassa nyt.
Nämä on minun omassakin ketjussa...onpa nyt tässäkin.
Noita kukkapuskia kelpaa näytellä! Mahtavia ja hienoja ovat!
Kiitosta Pirkkis
Äitini sanoi nuo puskat nähtyään, että eihän sitä muita kukkia tarvikkaan, kun noiden siemeniä tunkee ensi kesänä joka paikkaan pihalla.
En ole lannoittanut krasseja ollenkaan, mutta tuo penkin multa on kyllä puoliksi pussimultaa ja sitä minun muuallekkin käyttämää lehmänlantaa (joista myös petuniat pitivät). Täytyy myöntää, että noista puskista olen sen seurauksena karsinut isolla kädellä krassien lehtiä pois, että kukatkin näkyisivät.
on kyllä joo komiat krassit teillä kaikilla:-)
Tällaisia avautunut lähipäivinä.
Kanariankrassia oli kaksi honteloa taimea keväällä. Kiitettävästi kasvaneet:
Vau… tuota voisin myös kokeilla. Tavallinen krassi ei lempikukkiini kuulu, mutta tuo on mahtava!
Ja uudemman kerran vau! Komia on!
Ja helppo kasvatettava. Hyvä tietää, että parilla taimella saa tuollaisen puskan aikaiseksi
Wau välke mikä Kanariankrassipuska! Kaunis on.
mulla alkaa olla pensaskrassi jo siinä mallissa, että kohta saa pomii siemenet talteen ens kevättä varten:-)
Kauan odotettu Whirlybird Cherry Rose kukkii: