Äkkiä tuli vastaus:I have never seen this before! I am looking forward to see the flowers in full bloom.
Please keep me informed with your pictures
Minkä ihmeellisen mutaation lienen saanutkaan. Jan van der Bergh ilmoittaa kriinumeita olevan vain pinkkejä ja valkoisia.
Mielenkiintoista. Pidähän meidätkin ajantasalla.
Varo vaan, jutita, kohta Jan haluaa ostaa sinulta sinun kriinumin pois jalostustarkoituksiin
Kyllä tämä pinkkisemmäksi näkyy muuttuvan. Mahtaakohan ensimmäiset kukat kestää niin kauan että viimeiset ehtisi avautua? Nuppuja näkyy olevan kaikkiaan 8kpl.
Hieno tuo kyllä on vaikkei ollutkaan sitä mitä piti.
Mahtava! En ole minäkään ikinä ennen tiennyt enkä varsinkaan nähnyt kuin valkoisen ja pinkin, joten toivon sinun laittavan kukinnasta kuvia tänne meidän muidenkin ihailtaviksi.
Ja heti kun tuo alkaa tehdä sivusipuleita niin ekana jonoon...
Minä myös ja olen valmis maksamaan sinulle sipulin + kulut.. Toivottavasti tekee pieniä koska tunnetusti odottavan aika on pitkä , mutta jaksan odottaa......
Yhtähän se pukkaa koko ajan.
Kriinumi kukkii
Onpa kaunis kukka.
Voiko tuota kriinumia pitää ihan sisäkasvina?
nyt tuntuu että tuollainenkin pitää saada. exotic garden on loppuunmyynyt. mistähän muualta niitä voisi kysellä?
Jadeliila, se on sisäkasvi
No nyt sitten olen munannut itseni lopunkin =)
Jadeliina, jos et ole kevääseen mennessä löytänyt muualta, niin silloin saat minulta. Toinen kriinumini on taas innostunut poikasten tekoon kukkimisen sijasta. Kuusi isoa mukulaa on innostunut kasvattamaan. Keväällä aion heitit emostaan erottaa. Yksi pikkanenkin on tuonne unohtunut yksin omia aikojaan yhden purkin reunalle, mutta se on kyllä sitten ihan pikkanen. Sen saisi vaikka heti.
antteeksi - oli tarkoitus Viherpeipolle osoittaa tuo äskeinen viesti
Huitukka, riittäisikö minullekkin? Minulla oli hetki sitten tiedossa vielä kriinumin sipuli ja se vietiin käsistä, olisin huutonetistä ostanut mutta hinta nousi yli 40 euron niin piti antaa periksi =(
Jadeliila, ET ole! Itekin joutuu joka kerta miettimään kriikuna/ kriinumi, yleensä toisen muistaa, kun toisen nimi hukassa. Kriikuna on hedelmäpuu ja kriinumi huonekasvi Johan on sipulit hinnoissaan 8/
Kassikäpp, sanoppa muuta, olin ihan kauhuissanin kun seurasin sitä hintaa, tais olla voitto huuto 43 euroa…se on meikälle aivan liikaa…