Kuparilehti, Episcia

no mistä sä arvasit naurua

.... ja kukaan ei sit oo mulle vivanen allapäin (kun ekana kerkesin)

ai ei oo vvai??? saaks olla vähän edes mustis cool

No…ehkä pikkusen =)

No toi tieto helpotti vähäsen :wink:

Ei me hitaat Jadeliilalle pärjätä. Olen jo lakannut yrittämästä…

älä anna vielä periks kakapo- vielä me se napataan :wink:

Sori oikeesti tytöt, en voinut vastustaa, mut te voitte hepittää vielä pitkään kun asutta etelässä, mun hepitykset alkaa olemaan ohi tältä vuodelta

Tämä näyttää melkein pinkiltä kuvassa, mutta on melko puhtaan punainen.

hieno kontrasti varmaan luonnollisessa sävyssä tuota tummaa lehdistöä vasten.

On ja siksi punainen korikin ; ei ainakaan tuolla itäikkunalla ole tehnyt oranssin sävyä.

Minäkin pidän useimpia amppelikukkia korissa kun ei ole niistä niin vaikea ujuttaa kukkaa pois kun käyttää suihkussa. Minulla nimetön episcia alkoik kovan kasvuspurtin kun pääsi keittiön ikkunalle pienen tunnelmavalaisimen alle roikkumaan:)

Onks keltaleppiksen kukka Adam´s rib (aatamin rippeet :slight_smile: ?

Mä olen ootellu että milloinkohan mun aatama innostuu.

sooori Jadeliila- en mie tosissani puhetta aina sitä ei muista miten pitkä tää maa on ja pakkasta sitä jo täälläkin on ettei uskalla hepitellä ( tosin sellasta mulla olekaan) naurua

Tuli minulle nimettömänä, mutta voi olla aatami hyvinkin.

On ne mukavan kodikkaan näköisiä rönsytessään korista.

Minäkin tykkää niistä ihan mielettömästi jus kun kukkivat kauniisti ja pitkään.

Muutamille tutuillekin olen niitä tavallisimpia jakanu ja ovat tykänneet.

Minun Fibriata dudley teki siemenkodan laitoin kokeeksi muutaman siemenen itämään ovat nyt tämän kokoiset taimenet keltaleppiksen kukka on Adams rib

Noh onhan noit pikkasen vähemmän kun sun viime kylvöksessä :wink: On ne niin sööttejä jo noinkin pieninä.

Miten pitkään muuten kestää kuparin siemenkodan kypsyminen?

Meinaan kun sutasin sitä Blue heavenia pumpulipuikolla ja nyt näyttää pullistelevan se kotaosa vai mikäsenytoli.

Miten tämä pumpulipuikkojuttu toimii? Minulla on Blue Heavenissa kukka avautumassa, ja Chocolate Creamissa aina kukkia "ronkittavaksi". Olisi kiva kokeilla, josko onnistuisin minäkin...

Otat toisesta siitepölyä ja laitat toisen emille.

Tämän ostin huutonetistä EBAYSTÄ sen piti olla Episcia Spalera.ootteko samaa mieltä kuin minäkin ettei ole vaan on Blue haven.spalerassa pitäisi olla täysin valkoinen tuo kukka,vähän harmittaa kun tuli väärä kukka kun minulla jo on Blue haven nyt sitten on tuplana.