Raili45 että slovakiasta asti:) hamstrailet nuita episcioita.No minä hain siitä naapurimaasta koiranpennun Sinulta saadut pikkuiset episciat ovat jo kivasti ksavaneet vaikkakin rönsyjä vielä odottelen että alkaisi roikkumaan purkin reunalta
Kiva kuulla uutisia et voivat hyvin ja kasvavat,eikä oo kuukahtaneet.niin joo pitä ulkomailta hankkia kun ei niin kovin paljon noita erikoisenpia oo suomessa vielä toistaiseksi Ebayt on ihan hyvä hankinta paikka siellä on valinnanvaraa muistakin kukkasista.
No hyvä, että saat hyvitystä kalliista kasvistasi. Minun Ciani on sitten vielä yllätys, mutta ilmoitan kun se kukkii.
Lähteekös tavallinen kuparilehti varrettomasta lehdestä ? Yksi lehti oli katkennut, siinä ei ole yhtään vartta, kannattaisko laittaa multiin…
Lähtee se varrettomastakin. Ainakin itselläni on onnistunut.
Eiköhän se lähde, santtu ainakin lähtee.
Eli multiin vaan niin ei mene lehti hukkaan ![]()
Jos sulla on tavallinen kuparilehti, kannattaako nähdä vaivaa yhden katkenneen lehden takia? Omissani on ainakin aina uusia rönsyjä vaikka muille jakaa (ja olen jakanutkin).
Toinen näkökanta tuohon: Tuolla tavis lehdellä on hyvä harjotella jos joskus on arvokkaammasta yksilöstä katkeaa. Lehdestä saa myös kauniin ikkunalautakukan.
No minusta nyt kaikki leikkiminen on hauskaa...
^mitään ei voi heittää hukkaan
Ja jotain pitää puuhata kun ei vielä voi siemenkasvatuksiakaan aloittaa…
Näin on, näin on niitä taviksia on täälläki ainakin neljässä purkissa kun ei voi heittää pois ja kukaan ei tähän aikaan niitä halua ![]()
Blue heaven pukkaa aivan hulluna kukkia. Olen laittanut ainoastaan merileväuutetta kasteluveteen ja suihkin usein Jaakontaikaa lehdille.
Mitä ihmettä on Jaakontaika?
Jaakontaika:-) minun mielestäni krapula-aamun pissaa
Ai sitäkö se onkin: ainakin se tuoksahtaa alkoholilta reippaasti ja kukat tykkää.
Jutita, se tiikerin raita sit kuoli =( Jos sinulle on joskus siitä rönsyjä jouten niin muista minua =)
Huonossa hapessa näkyy olevan, mutta uusia lehtiä on tulossa.
Suomi porskuttaa hyvin kuin myös Lilacina viridis. (Ainakin toistaiseksi)
Mulla muut kuparit on hengissä mut en tiedä mistä tuo tiikerin raita suuttui
mullakin melkein kaikki ovat huonossa hapessa ,eniten surettaa tuo Beetlehemin tähti,lehdet tuppaa kaikki kuivumaan vaikka mitä tekis,pitäisköhän tehdä se viimeinen pelastus yritys ja katkasta latva juurtumaan.