Kaivein niitä nyt jonki verran jo eilen ylös ja ehkä tänään vielä muutama lisää jos ehdin/jaksn. Tapelkaa niistä kalkkunat keskenänne niin että sulat lentää:D ja pikkusydäntäki laitoin joukkoon, halusitte tai ette! pistetäänkö asteriakin?
Mimmosta asteria??
Sain anopiltani jakopaloina viime syksynä kuunliljoja, yhtä kirjavaa ja yhtä yksiväristä. Nyt kiinnostaisikin tietää, mitäköhän lajeja ja lajikkeita nämä mahtavat olla? En ole yhtään perillä eri kuunliljojen sielunelämästä, joten edes sinnepäin -veikkauksetkin otetaan kiitollisina vastaan.
Kovin näyttävät tykkäävän nämä elämästään tässä penkissä, se on kiva huomata.
Vaavun ylempi ‘francee’ jalokuunlilja
juu-u, kuunari…
peipponen, me olllaan sitten sopuisia kanoja eikä tapella niistä Kuunarin antamista kasveista. Istuta sinä ensin ne , jotka haluat ja tarvitset, mulle riittää loput. Mitäs Kuunari sulle vaihdossa ?
haa, istutan ensin sata ja sanon sitten sulle, että niitä oli kymmenen ja otatko viis…
Hyden Sunset, Turin tuliaisia.
Valtava Sum & Substance.
Tämäkin Dream Weaver Turistä.
RitvaL, miten kauan sulla on ollut tuo sum and substanse?
Minun vasta kaksi talvea vanha, joten ei vielä lähelläkään sitä kokoa, mitä suomen oloissa pitäisi kasvaa.
Kauniita ovat kuunliljasi ja hyvin näkee koon, kun on lapio varrattavana.
Tuo on kasvanut tuossa viitisen vuotta. Eipä mahdu rikkikset kasvamaan, paitsi pirun vuohenputki.
Mulla on muutes samalla tavalla kuunliljat mitä Ritvalla. Tuo sum on takana ja sen edessä on tuota sinikuunliljaa, en äkkiseltään muista nimeä. Tai se on sellainen paikka missä on yhteensä 16 eri kuunliljaa. Kaikki ovat tosin vielä pieniä.
Olen yrittänyt olla vahva, mutta eilen lankesin Stained Class’’ kuunliljaan. Terrassa oli muitakin himoittavia hostia, kiusaus on suuri.
http://http://glenbrookplants.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=1_16&products_id=268
Linkki ei toiminut, joten otin kuvan.
Hostat on kyllä kauniita, mutta sattuneesta syystä en yhtäkään miun tälle pihalleni enään huoli, päin vastoin, jos pääsis nykysistäkin eroon (ainakin osasta). JÄiks peukulle mitään vai tehdäänkö uusintaretki raumalle?
Sinikuunlilja aloittaa kukintaa.
Hosta August Moon. Ihanan vaaleanvihreät ja pyöreät lehdet. Väri ei toistu kunnolla kuvissa.
Agrista löytyi Orange Marmalade.
Tuo on pakko saada.