Kuvia kasvihuoneista

Laitetaans välillä kasvihuonekuvia. Tällaista on tällä hetkellä, kumpaisessakin kasvarissa.Toivottavasti ilmat lämpenis että saisin tomaatit ja kurkut istutettua omille paikoillaan.

No on sinulla Pirkkis kukka poikineen :wink:

.

.

Ja sitten toisen kasvarin vuoro.

.

Ei voi kuin ihailla! Pirkkis sultahan löytyy vaikka mitä!

Hiemanko on Pirkkiksellä taimia :smiley:

Onko joku teistä hoksannut kokeilla, lämmittääkö aurinkokennovalaisin ympäristöään? Siis lämmittimenä kasvarilla.

Aatteles, olen hoksannut ja ei, ei lämmitä ainakaan niin että käsi tuntisi. Tuli asia esille kun laitoin harsot aurinkolamppujenkin päälle ja joku tässä hätääntyi että tulee tulipalo. Aurinkolamput pitävät harsot kivasti ilmavasti ja näyttävät henkimaailman asioilta kun harson alla hehkuttavat.

No nyt se selvisi.

joo ei oo meikäläisellä noin komeeta kasvustoa. Kaikki vaan tylysti maassa. Saa pomppia aina kun kastelee tai harsoa päälle laittelen.

Vielä näkyy muutamia ylimääräisiä purkkeja, vaikka koko päivän olen siirtoa avomaalle suorittanut.

Toiveita sadostakin on.

Amppelitomaatin kokeiluni.

Maire´, montakos tomaatin tainta sulla on aina yhdessä paljussa? Huomenna meinaan istuttaa, siksi tässä kyselen.

Siis noissa mustissa. Onko kaikki samaa kokoa? Minulla itsellä on kahta eri kokoa.

Ihanan siisti huone Mairella ja kateus iskee tuosta tomaatin alusta :wink:

Siinähän on monen monta kukkaa. Itse jännityksellä odotan kukkivatko omat tomaattini ollenkaan.

Hyvällä mallilla Maire´:n kasvit!

Yllättävän nopeasti ovat kasvihuoneesa edistyneet viileistä öistä huolimatta. Pirkkis, noissa mustissa, suorakaiteen muotoisissa paljuissa on kaksi taimea ja tuossa punaruskeassa neliskanttisessa on yksi. Kolmas paljuvuosi menossa ja ihan tyytyväinen olen ollut.

Lisään vielä, että nuo mustat paljut, joissa on tomaatit ovat niitä pienenmpiä. Kasvihuoneen perällä yksi isompi, johon istutan kurkun taimet, jotka joudun ostamaan, koska omat meni pieleen.