Tuulia-tuu SE on elossa
!!
Mahtavaa, Hania! Olenkin ajatellut sinua, että miten kävi. Kevään ihmeistä itselleni oli suurin, kun huomasin saman asian täällä. Ja niin pahalta kuin särkynyt, eloton juurakko näytti syksyllä! Eipä taida olla mikään herkkiskasvi vaan leinikin luonto hänellä :)
Morsiusleinikki
On se hirrrrrrveen nätti
On se Morsiusleinikki on kyllä yksi niistä monista joka täytyy vielä joskus hankkia.
Samat sanat, olen jo kauan siitä haaveillut.
Aika niukasti sitä on taimistoilla tarjolla ja jos jostain löytyykin, ei viitsisi netistä yhtä alkua vaan lähteä tilaamaan.
Ja nappileinikki on toinen jonka haluaisin, sitäkään ei oikein missään näy.
Pitääkö ostaa siemeniä ja kokeilla kasvattaa, muistaakseni maatiaisella tai hyötykasviyhdistyksellä oli siemeniä myynnissä.
Eli odotellaan rauhassa, josko joskus vielä saisin.
Tommolasta, Jyväskylän läheltä, Leivonmäeltä olen omani ostanut. Sieltä ainakin saa, jos vaikka tänne päin on asiaa.
Ai se säilyi Rollon talvessa ja kukkiikin
Morsiusleinikki kukkii
ja läheltä
Jässikälle terkkuja
Tommolasta pari-kolme vuotta sitten ostettu sepoleinikki kukkii hyvin.
Aloittelee se morsiusleinikki tänäkin vuonna
Oi että tuo morsiusleinikki on ihana!
On se minunki morsiusleinikki selevinny talavesta
Sellainen pitäis saada…
Kaisaliisa, huusin just viime viikolla morsiusleinikin huutonetistä. Ja minusta sinne tuli samalta myyjältä heti toinen taimi myyntiin.
Kiitos vinkistä, Maariankello! Taitaa olla just nyt kaikki menny… Pitääpä laittaa vahti
Vahdin kanssa minäkin tuon omani pongasin sieltä!
Onko nämä mukamas Jaloleinikin siemeniä?
Kuukkelin mukahan oisivat
Kyllä minä Googlella hain, mutta aika vähän oli tietoa. Kysymys olikin, että onko ne Jaloleinikin siemenet.
Syksyllä tai talvella pitäisi kylvää.