Voi pyhät sylvit, millaisia kuvia Jouluruusu oletkaan laittanut! Olen ihan shokissa. Ihastuksesta. En ole koskaan tietänyt, että tämmöinen puisto on olemassa. Herttilei, miten taitava enosi onkaan! Tässä näkee sitä luovuutta ylimmillään ja tekemisen riemua. Ei voi kuin ihmetellä, kuinka taidokkaasti enosi on käyttänyt Luojalta saamaansa lahjaa. Olen ihan mykistynyt. Jokaisessa kuvassa on niin monta asiaa, että menee kauan, ennenkuin pääsee seuraavaan... Kiitos jouluruusu tästä ylevästä annista ja nautinnosta.
Ole hyvä, Memuli, sarja jatkuu…
Kiitos jouluruusulle ja enolle! Nama ovat piristavia ja varmasti talven tullen kauniita myos karummassa ymparistossa. Hieno puisto!
Sisääntulotien varrelta. Tien toisella puolen ovat ne musta- ja valkopukuiset voimistelijat ja toisella puolen tätä hiukan vanhempaa tuotantoa.
Heitä on pitkän pitkä rivistö vähän eri vuosilta. Vanhimmat jo hyvinkin vanhoja.
Nämä rouvat ja tuo taustalla heiluttava mies ovat vähän vanhempaa tuotantoa.
Tienvieruspensaissa piileskele lapsia isojen patsaiden välissä.
Leikkiviä lapsia
piiloutuneita lapsia
joita kesäisin hädin tuskin erottaa lehvistöjen takaa.
Reippaita poikia
kesäisissä asuissaan.
Ja tietty kaikenlaista muuta seurakuntaa. Osalla noista patsaista on ihan aidon näköiset hampaat. Se johtuu siitä, että kerran patsaspuistossa vieraili hammasteknikko, joka kysyi, olisiko enolla vanhoille tekareille käyttöä. Ja enolla oli, niinpä rouvat ja herrat hymyilevät purukalustot näkyvillä.
Näillä vanhoilla rouvilla ei vielä ollut tekareita.
Kaikenlaisia kulttuureja on tasapuolisesti edustettuina, joskin kesäinen vehreys peittää tämän nuoren miehen miltei kokonaan näkyviltä.
Näistä kuvista tulee hyvälle tuulelle ;DD. Nautin suunnattomasti. Millä enosi maalaa silmät sun muut?
Minun mielestäni niissä ainakin jossain on käytetty lasinpalasia, mutta kysäisen joskus tarkemmin ja kerron sitten.
Katsokaapa tämänkin rouvan hohtavia hampaita.