Minä se aina vaan palailen näitä kattelemaan, alakaa olla jo jonkunlaisen pakkomielteen tapasta.
Oho, missä tuollaisia kasvaa ?
Aikas ihana näky kyllä :))
Mie yritin pistokkaista syksyllä miljoonakelloa, mut ykskään ei halunnu juurtua. Ostosessa on ![]()
No nyt sä raya laitoit sitten kuvan sun miljoonakellopuusta
saisko muuten kerjätä paria pistokasta sun miljoonakellosta (siitä talvehtivasta
)??
Miä oon ihan hakoteillä noista petunialajikkeista, onko pikkupetunia sama kuin miljoonakello? Mulla on joka kesä pikkupetuniaa ruukussa mutta ei se leviä vaakasuoraan, mutta kukka on samannäkönen. Olikohan tää ihan hölmö kysymys…
Oijoijoi, oliski miun. Mutta ainahan saa haaveilla ja tiiä vaikka jonniilaisen puun saan aikaseks ens kesänä. Ei voi vielä tietää.
Saat pistokkaita, tuo oli muistaakseni vähän seko, siis kukkia oli lilaa ja vaaleempaa punasta tai jotain.
Liinukka tuo talvehtija muistuttaa lähinnä risukasaa tai kuolemaisillaan olevaa pientä pensasta, haaroja on kyllä joka ilmansuuntaan.
Ooohh, kiitos raya
mä keksin sulle jotain ihanaa vaihtaria omista pöheiköistä ![]()
Apua kun nää tulee isona. Mutta tuo olis kans yrittämisen arvonen !!!!
Liinukka: juu, pikkupetunia, miljoonakello ja japaninkello on yks ja sama kukka. Niitä on vain niin tuhottoman paljon erilaisia… Osa roikkuu, osa on tuommosia palloja. Nuo on vain siloisempia kuin surfiniat ja tarha-petuniat.
Oi, oi, olipas Viherpeukaloiden sivuilla aivan upean värinen miljoonakello. Nimi on Can can velvet ja mieletön tumma, lähes musta. Harmi, kun ei tiedä tuleeko muuallekin myyntiin, niin täytyy varmaan tuolta tilata. Aika hintava vaan on.
Miljoonakello talvetuksen jälkeen, pahimmat risut ja roskat juuri siivottu tänään, ja roskaa riitti.
p.s. ruukataanko tuota leikellä, miulla ei oo mittään hajua ?
Voi ei, kyllä oon kade, kade ja kade ![]()
Onhan se leikeltävä ihan silpuksi kuulemma :))
Kuka sano ?
Tais olla joku ilkiö vasemmalla olkapäällä, sarvet päässä :)anteeksi.
En mie tosiaan tiedä, koskaan ole edes yrittänyt talvettaa.
Kait mie sen hokasin, kuhan pirruuttani kyssyin,
Kyllä sitä saa leikellä ihan reippaasti
Jos olis minun tuo rayan pöheikkö niin 10 senttiseksi vetäisin ja tulisi paljon pistokasmateriaalia.
Jässikkä, minä Kiitän ja het huomenna noudatan neuvoas.
Jokos nuo vanhat kellot vois viiä vaikka navetan ikkunalle , ovatten niin älyttömän laajoja esityksiä että huhhuh ??
Tarkotan että tarkenevatko ? Syksyllähän ne kestää pikku pakkastakin, mutta kuis näin kevväällä ?
Eikö kellään muka oo talvetettuja milj.kelloja, onks ne vielä sisällä, kasvarissa vai missä. Miulla ne oli nyt eka talvee, oon siis sarjassa tietämätön kuin toimia.
Viikonloppuna pääsee kasvariin :)
En usko että kestävät pakkasta näin keväällä.