Minikasvihuone,minikasvilava

Nonnih, nyt minunkin alkoi tehdä mieli tuota vihreää pikkukasvaria :(, vaikkei se kyllä mikään kauneuden perikuva ole…

Paljonkohan se painaa, eli mikä tullee toimitushinnaksi?

Mulla on tälläisiä pienois kasvareita.ovat ihan käteviä ja siistikin ,eikä kovinkalliitakan olleet,pitä vaan käydä vielä ostamassa muutanä lisääkin et saan kaikki siemenet kasvareihin.

Tulisilla hiilillä maanantaita odotellaan. Tilasin Kivikankaalta kasvihyllykön, hinta 38 € (hinta 29 €+lähetyskulut ) kotiintoimitettuna, ei paha.Ilmoitus tuli tekstiviestillä että toimittavat kotiin koko paketin.

Tilasin samanlaisen ja jännityksellä odotan lähetystä. Käyttöä olisi varmaan ollut kahdellekin!

Mä tilasin kaksin kappalein niitä kolmen hyllyn hyllyköitä kun olivat tarjouksessa 19 e/kpl ynnä postikulut. Mahtuu korkeammatkin taimet.

Noni teijän kans. Nyt lähti tilaus minullakin samaan minikasvariin kuin paulastiinalla.
Hyi teitä kun tuolla lailla houkuttelette naurua
Miehelle en sitten virkannu mitään, pyydän sitten kuskiksi kun pitää postissa käyä kieli ulkoa

Apua tarvitaan:

Paulastiina: Mistä tilasit niitä? Onko jossain kuvaa nähtävissä?

Lumi: Yritin Kivikankaan sivuilta etsiä tuota josta laitoit kuvankin. En vaan löydä. Apua?

Näitä minä tilasin. Hyllyjen väli taitaa kumminkin olla sama kuin siinä korkeammassakin, kun tarkemmin katselee. Mun lasikasvariin saan toisen tuollaisen mahtumaan sitten kun taimet tarkenevat kaksinkertaisessa kasvarissa.

Nyt löytyi, siellä oli “tarjous”-osiossa. Tilasin myös niitä kolmen hyllyn kokoja kaksi (sama matalampi malli kuin Paulastiinallakin). Toimituskulut on ihan samat oli niitä sitten kaksi tai yksi, ja aika edullinen oli tosiaan kappalehinta, vaan 19 euroa. Kerrankin olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan, jippii!!!

Tuommoisia kasvihyllyjä / minikasvareita on minulla kovassa käytössä joka kevät ja alkukesä. Siellä varttuvat tukevat, vihreät taimet.

Tottuvat sitten saman tien yön viileyteen, ei tarvitse kantaa taimia ulos ja sisään pitkiä aikoja.

Minulla siellä kasvavat aina mm. kurkut ja kurpitsat vapusta asti.

Annesurfs, pidätkö niitä siis terassilla ulkona? Pitääkö se muovi"huppu" joka noissa hyllyissä on kylmän ilman ulkopuolellaan? Kyllähän toukokuun alussa on vielä hyvinkin kylmien öiden mahdollisuus.

Ollaan me hassuja, ne löytyy tarjous kohdasta

Mulla menee yöunet kun en malta oottaa. Ensiksi kasvari saapi paikan tuosta terassinoven edestä, siinä on valoisa paikka. Miesparka joutuu nyt kiertämään etuoven kautta tupakalle, mutta sehän on luvannu lopettaa niin eikö tämä ole nyt ihan hyvä syy kun ovi on tukittu naurua

Sittemmin saapi paikan terassilta kun säät sallii. Varmaan tuollaisessa on hyvä juurruttaa pistokkaitakin jos vain mahtuu kun saatan vähän innostua.

Noni, hiasta on toimitus kun ei vieläkään kasvaria näy vaikka sen monta tuntia sitten tilasin vihainen

naurua naurua meilläkin toimitus tökkii, neljä tuntia jo mennytnaurua

Tässähän pitää alkaa tehdä jo valituskirjettä ylemmälle taholle kun tuote luvataan eikä ole vielä neljään tuntiin tullu ärtynyt

Innostuin minäkin tilaamaan tuollaisen isomman pikkukasvarin. Ennestään on ollut ahkerassa käytössä sellaisia pienenmpiä. Ne on ollut hyviä kun niitä on voinut siirrellä aina ilmojen mukaan ulos ja sisään. Tämä uusi tulokas on nyt levitettynä terassille ja odottaa kokoamisporukkaa. Toimitus oli yllättävän nopea, keskiviikkoiltana tilattiin ja jo eilen posti toi sen kotiin siinä kymmenen aikoihin. 1,5 vuorokautta!! Aurinko paistaa, ei muuta kuin kokoamispuuhiin!naurua

Nonni, saitte muhunkin tartutettua Isompi versio tilattu.

Yllytyshulluja kaikki tyynni!

Niin ollaan, mutta enpä paljon parempaa tapaa aloittaa päivän hommat tiedä kuin tänään oli; avasin pentin, löysin tän keskustelun, kuume suorastaan kihahti nuppiin… ja näps naps - niin helppo oli parannuskeino. Ihana olla yllytyshullu :slight_smile: