^ Mulle kävi kans just noin Niin ja pitäähän se minikasvari olla. Tää on mulle ihan eka
Taidammepa perustaa ihan oman ''minikasvarikerhon'' mukaan pääsee vain
- hullaantuneet
- toisten yllytyksestä kasvarinsa hankkineet,
- tarvitseee sitä tai ei
- mahtuu se kotiin tai ei
- jos ei osaa itse koota sitä
- mieheltä salaa ostaneet
- muuten vaan mukava netistä tilailla lauantai päivän ratoksi
- haluaa testata Kivikankaan toimitusnopeuden
Hep
Mitäs me onnelliset!
Yllytyshullusta tuli mieleeni, että olemme sellaisen edullisen, ihan toimivan, laminointilaitteen omistajia! Mistähän mahtoi löytyä sellaiseenkin pakottava tarve? Nyt voin sitten laminoida vaikka kauppalaput . Kasvari on melkein koottu, muovihupun jätän sisälle odottamaan kevättä.
Laminointivehje muutti meillekin tässä taannoin kun niin pakotti, tosin sellainen ihan pieni ja halpa vaan. Sillä on hyvä tehdä vaikka siihen minikasvariin kauniita lappusia…
Nyt soo Paulastiina - ei yhtään enempää yllytystä tälle päivälle
Nonnii, heti kun tulee kotiin ja avaa tämän, niin mitäs tapahtuu. Tilattu 2 kappaletta, eiköhän nyt pärjätä!
Jee, hyvä tyttö Pirkko- Martta, tervetuloa kerhoon !
Meidän pitäis saada provikat tänne, tai hyvänlainen tukkuale…
Nyt olen kerrankin järkevä ja en tilaa ...kai... ainakaan vielä.
Lumi, pakko kysyä että mikä on tossa kuvassa oleva juttu? Siinä sun avattaressa meinaan. Mietityttää joka kerta kun näen, ja nyt kysyn ihan tällä väärällä palstalla.
Paulastiina, tuo sinun halpa ja pieni se taannoin minutkin sai hankinnan tekemään. Arvelin, että muutkin olivat tarttuneet atamaasi vihjeeseen koska kaupan hyllyltä otimme viimeisen.
Halpa laminointilaite hyvin halpoine laminointilappuineen muutti meillekin kolmisen viikkoa sitten. Mies kokeili käyntikortteihin, hyvin toimi
Voi tytöt, nyt on asiaa.Täällä on yksi tai kaksi kappaletta 25 euroo, en ole vielä hakenut.
Saa sijoitettua minne vaan, ei voi tulla sanomista.Yllytyshullu, mieheltä salaa hankkija olen, kai kerhoon otetaan mukaan.
Jos kysyis ,saiskos sellaisen kasvarin ostaa, jokainenhan sen tietää, mitä vastaus on.
Ei meistä kukaan varmaan kasvari kainalossa ole laitettu mieron tielle.
Minä hyväksi käytän likan firmaa, joka on henkisesti mun kuitenkin.Yritän ja saankin jälleenmyyntiä, mutta maahan tuonti kiinnostaa vielä enemmän. Valaisimia oon jo saanut, kahdella kasviputkella ja 1,5 m pitkiä.valosta ei ole puutetta. Kasvarita on erilaisia, on testattava ikä on hyvä ja edullinen.
On muuten varustauduttava, jos lumettomat talvet jatkuvat.
No voi kertakaikkiaan. Olette te aikamoista porukkaa. Ei olis pitänyt tänne tänä iltana ollenkaan tulla. Mitenkäs minä nyt saan itteni pidettyä aisoissa. Jos kävis saunassa tässä välissä niin saiskos sieltä vastustuskykyä ? Minähän kyllä tarttisin tuollaisen pienen, minulla nimittäin ei ole ollenkaan minkäänlaista.... Hmmm..... ja niin se laminointilaite, siitä oli aikaisemmin puhetta kans. Mutta kun tuolla L..lissä olis halpa leikkuri. Sekin olis kiva. Hmmmm.....
Pakko lähteä nyt saunaan.
Tähdikki, tuollainen salaa hankkiminen on paras keino. Sitten, jos sanomista tulee, voi näyttää surulliselta ja todeta: ai, en osannut ollenkaan ajatella... Kuten tuossa taannoin kerroin, en nykyään kerro kotona enää mitään pihatouhuistani. Kukkapenkit vain pikkuhiljaa levenevät ja sinne tänne ilmestyy jotain. Jos kysymään lähtisi, mitään uutta ei pihalle ilmestyisi...heh... Ajelkoon siippa vain nurmikkoa...
Ja jos jää kotona kiinni, niin hinnasta kannattaa ilmoittaa vain puolet, sitäkin summaa toinen kuitenkin manailee, että olipas kallis
belgi, totta, tuo on perusjuttu. jos taimi maksaa esim 49 e, niin se oli siinä 30-40 e korvilla, siis, jos on tilanteessa, että on pakko sanoa. Paras on mielestäni se, että tämä maksoi vain 50%, jne. jos on tarjouksesta ostettu.
hillasuo, mikä leikkuri?
Laminointilaite on jo hankittu, kasvaria ei.
Jonkun pitäis jo saada provikoita, kenen? Tai sitten Pentti-alennus, kun toinen toisillemme hopotetaan