Minikasvihuone,minikasvilava

Tilasin eilen kaksi kasvihyllykköä. Tänään illansuussa tuli puhelimeen viesti, että huomenna tuodaan hyllyt kotiovelle. Tämän parempaa ei palvelu voi enää olla

Aviron, sanoppas muuta. Minäki tilasin vkloppuna ja tänään tuotiin ovesta perille asti. Eilen illalla oli tullut viestiä että tänään tulee paketti, mutta enhän minä tietenkäään tarkistanu puhelinta vasta ku liian myöhään. Olin hiukan yllättyny kun ovikello soi kun luulin että käyn itse hakemassa paketin postista kieli ulkoa

Avot. Seuraava, joka K-kankaalta tilaa jotakin, voisi jo neuvotella penttiläisille jonkin kanta-asiakastunnuksen, jolla saa halavennusta. Sen verran ahkerasti olemme kaikki heillä asioineet!

Jep, hyllyt on hintansa väärti, sen olen täällä aikaisemmissa viesteissä todennut mutta hoyabella mitä tarkoittaa .....pluuttamista.....ihan outo ja uusi sana minulle ?

Tää taitaa olla niitä pohojalaasten juonia meidän muiden harhauttamiseksi, käyttävät peijoonat kaikkia hauskoja sanoja, joita muut eivät ymmmärrä ollenkaan. Pluuttaminen taitaa olla tinkimistä, jos asiayhteydestä mitään voi päätellä?

Paras, mitä minä tiedän pohojammaan murteesta, on minitanttu, eli minihame. Jästi on hiivaa (tietenkin) ja lesti oli vissiin polkupyörän istuin ja joppari taitaa olla tarakka, eli tavarateline. Mitäs minä muuta opin viidessä kuukaudessa Seinäjoella…? En ehkä muuta.

Hmm, tilasin alkuun 2 3-hyllyistä, mutta kun eilen soitettiin että ne on loppu, otin sitten 2 4-hyllyistä. Posti laittoi eilenillalla tekstarin, että tuodaan tänään. No eipä tuotu, vaan oli postilaatikossa lappu, että voi hakea postista 27 km päästä, ei muka ollut jakelu onnistunut, vaikka tasan oltiin silloin paikalla. Ei vaan eukko viittiny ajaa pihaan asti. Tästä sitten mainitsinkin, kuin paketin hain, mutta en viitsinyt enempää metakkaa nostaa.

Eilen hoidin sen tinkimispuolen ja nyt oli lisänä vielä se kalusetti, ei voi muuta kuin kehua loistavaa palvelua!!:slight_smile:

Tuo on muuten kumma juttu kuinka usein postin pakettien jakelu kotiin epäonnistuu… Useitakin kertoja on käynyt niin että on vain jätetty lappu, että voi paketin noutaa postista. Ihan kirjallisiakin huomautuksia tehnyt. Vastauksena niihin on että yleensä ollut, että posteljooni on soittanut ovikelloa, mutta ei ole tultu avaamaan. Tasan ei ole soittanut, kun kerran kotona olen ollut eikä piraustakaan ole kuulunut. Kenties se pieni musta painike on liian vaikea käyttää.

“Pluuttaminen” on suomeksi “käännetty” väännös ruotsin sanasta “pruta” = tinkiä…;))

Meillä kyllä posteljooni orjallisesti kantaa paketit ovelle, mutta minä aina unohdan ottaa käteistä kotiini…ja kyllä nolottaa passittaa posteljooniraukka takaisin postille. Meille kun tulee paketti, tulee usein vaikken itse mitään tilaa, niin posteljooni kantaa samalla myös päivän postin ovelle asti. Moitteettomasti on aina homma hoitunut! Hitsi, vieläkin himoittaisi se vihreä kasvari, pienempi onkin jo, siitä en maksanut kuin 19 euroa…mutta kun tarviis investoida siihen oksasilppuriin…

Meninkin muistuttamaan teitä tuosta Kivikankaasta…;=))

No saattaishan se Savenmaan minikasvaripaketti henkilöautoonkin mahtua.. Jos saa apparin penkin selkänojan makuuasentoon tai on mahdollistaa kaataa takapenkin selkänoja.. mut poikittain takapenkille en kyl menis yrittämäännaurua. Tai ehkä jos tunkee sivuikkunasta ulos, eihän nää kelitkään kylmiä ole cool Mittoja en ehi ottaa ennen perjantaita... meillä kun se on vielä paketissano-jaa

Minä sain kalupussin (naurua) paketissa ilman tinkimistä, oli kiva yllläri ja kätevä pussukka matkassa. B:llä alkavasta katoin vähän hintaa noille niin apout vähän alle 5e oli yksi kalu, joten katson että kalut kattoivat tavallaan postareitten hinnan hymy

Kyllä kaatuu sekä apparin penkki ja takapenkitkin, kunhan vaan taipuu peräluukusta sisään… Sedaneissa kun tuo peräluukku on hieman hankalan mallinen tunkea mitään isompaa sisälle. Kehtaisitko millään ottaa mitat siitä paketista? Koska jollei se sovi omaan autoon, niin en myöskään saa kasattua salaa sitä porukoiden takapihalle vaan joudun soittamaan isin apuun peräkärryn kanssa ja lopputuloksena minulla todennäköisesti on kasvihuone olohuoneessa.

No hitsit, mullakin oli siellä hyllypaketin sisällä yllätyksenä se pikkutyökalupussi! Oli pakko avata ja katsoa kun luin täältä että muutkin on saaneet… Ei voi muuta kuin ihmetellen kehua heidän asiakaspalveluaan: nopea kuin mikä, ja vielä lahja päälle. WAU! Sitä paikkaa tulen suosittelemaan ehdottomalla varmuudella jokaiselle joka viitsii kuunnella :slight_smile:

Hyllyt tulivat just äsken ja yllätyspaketti oli minullakin. Lähetin palautetta eli kiitosta K-kankaalle.

En viittis avata pakettia, kuin vasta matkan jälkeen, kun muutenkin on kaikkea rompetta työhuoneessani. Mutta pitääkös kuitenkin, lahjan toivossa. kieli ulkoa

Kiva kuulla, että lähettivät yllärinkin. Pakettini on vielä terassilla avaamattomana . Vaikka terassini onkin iso, se on täynnä kaikenlaista kertynyttä roinaa, mm. ylimääräinen pöytäryhmä, puutarhakalusteet, mattoja, jouluroinaa jne, joten ensimmäiseksi pitääkin raivata tavaraa pois ja katsoa hyllykölle sopiva paikka.

Tuota K-kankaan 29 euron nelihyllyistä kasvaria saa (siihen samaan hintaan) B-hausistakin. Lähti jotenkin kummasti mukaan, vaikka minulla jo yksi niitä onkin. Mutta kun (seli, seli…) se yksi on ollut myös ulkona, niin en viitsisi sisälle ottaa! Jep, jep, kyllähän sitä aina selitykset keksii!

Avatkaa vaan pakettinne heti. Tilasin kaksi hyllykköä. Tänään tulivat. Toisen sain koottua, toisesta puuttuu kaksi osaa. Soitin K-kankaalle, reipas mies lupasi lähettää välittömästi puuttuvat osat.

Isomman paketin aukaisin ja laskin, kaikki oli mukana ja sisällä lahjatyökalutkin. Pienempi on vielä tarkistamatta.