Nyt minulla kävi peikkomainen flaksi! Työkaveri oli ostanut kolme säkkiä hevosenpaskaa turpeeseen sekoitettuna, kirppikseltä. Oli jäänyt auton takapaksiin. Ostin niistä kaksi. Aattelin laittaa sitä noille suskeille, niin jokos alkavat tyrkätä kasvua.
Memuli, mistä kohtaa sinun suskisi katkesi vahingossa? Pitäisköhän minultakin "katketa"? Yhden olen jo latvonut ja toisen kanssa yritän malttaa, että saisi siitä päästä uuden pistokkaan.
Ai näitä valtavan kokoisisa ja tuuheita suskeja ei saanut näyttää täällä?
Susannat pääsivät myös kuviin.
Missä vaiheessa susannaa voisi alkaa lannoittaa?Kasvuun ovat lähteneet hyvin. Onko ajankohtaista vasta kun siirrän ne ulos, vai voisiko niille jo vähän antaa jotain?
Mistään en mitään tiedä, mutta itse olen jo kolmisen viikkoa sussuja lannoittanut
Minä vein ulko-grillimökkiin ja saivat kylmää, koska ovat allapäin ja kalpeita. Onkohan peli nyt menetetty?
miksikäs ei voisi lannoittaa jos sirkkalehtien lisäksi on jo varsinaisia lehtiä ja varsinkin jos väri on kovin hailakka, tummenee sitten lehdetkin. varovasti aloittaa ja seuraa tilannetta.
Suskit saaneet lannoketta.
memuli, minulle kävi samoin viime keväänä ja ainakin ne kuolivat.
Nyyh. Parhaat yksilöt vein sinne. Että silleen, onnistuin ne tappamaan.
Onneksi jätin muutaman heikomman yksilön sisälle, joten kaikki ei ole vielä menetetty.
Että kun oon pettynyt. P%antagenin Mustasilmäsusannapussista iti kymmenestä kylvetystä yksi ainut ja sekin on semmoinen hädin tuskin viisisenttinen ruippana. Kallis oli pussi minun mielestä ja siemeniä siinä oli vähän vain. Ja noin huonosti itivät.
Suski tekee jotain ihmeellisiä pikkulehtiä (?) jo olemassa olevien lehtihankojen juurelle. Onko se ihan normaalia?
Jospa suski meinaa haarautua.
Mutta kun jokaisen ison lehden juurelle on ilmestynyt yksi pieni.
Minun suskit ottivat kylmää parikin kertaa viikonlopun ja vapun aikana. Lehdet veltostui ja kalpeni, mutta kun kiikutin suskit takaisin sisälle niin jo vain piristyivät. Vain yhteen lehteen jäi pysyvä vaurio.
Moi kaikille! Olenkin uusi täällä. Tässä ois kuvia mun suskeista.
Mietin tätä hökötystäni , että mahtaako se tulla täyteen ollenkaan. Olen latvonut näitä niiden ollessa vauvoja :) Pitäiskö niitä latvoa lisää, jottaa tuuhettuu???
Tästä yritän tehä amppelia...saa nähä onnistuuko....
Tämmöisiä ne salaperäiset lehdet suskissa on.
Tulipa epätarkka kuva, ja vielä väärään suuntaan, mutta siinä etualalla. Nuppuko?
Ei ole nuppu vaan uusi haara, siis hieno juttu Sussusi tuuhentuu
Tein tarkastuskierroksen ja mullakin näkyy samanlaisia alkuja, mutta luulen että ovat uusia lehtiä.
Latvon nyt sussujani koko ajan, koska menee vielä luultavasti pitkälle toista kuukautta ennenkuin ne saavat jäädä ulos, ihmeissään taidan niiden kanssa olla jossain vaiheessa, kun pituutta vain tulee valtavasti lisää, onneksi jatkuva latvominen myös tuottaa tulosta, koska haarautuminen on runsasta. Niitä haarojakin olen jo latvonut.