Kohleria Tanun jo kasvuun lähtenyt n10cm pitkä rhizom = käpy? olisi pikapikaa tarjolla.Siis huomenna postiin tai istutan sen ruukkuun.
Jutita, nakkaa tänne, jos ei kukaan muu halua…;=))
Euffis, asia klaari. Se on muuten Tane eikä Tanu niin kuin tuolla edellä olen kirjoittanut.
Wowww!!! Jutita, kiitos! Miten korvaan hänet???
Jadeliila25:n ruotsinkielinen teksti kääntyy suunnilleen näin:
Tämän huutokaupan kohde on 1 pussi (1 juurakko) narrinhiippaa, Kohleria ‘Silver Feather’. Lajike on pienikasvuinen, kukkien väri punakeltainen, lehdet hopeaan vivahtavat. Räväkkä väriyhdistelmä! Juurakot ovat lähteneet kasvuun ja ovat valmiit istutettaviksi.
Juurakot lähetetään eristävään materiaaliin pakattuina leudolla säällä. Lähetysajankohdasta sovitaan ostajan kanssa. Ota huomioon, että voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin sään haltijat ovat suotuisat. Lähetys postitse voimassa olevien taksojen mukaisesti.
(Tai miksi noita juurakkoja nyt sitten tällä kasvilla kutsutaankaan, käpyjäkö? Vrt. ed.)
Ootpa ihana Zipuli, kopsasin tuon tekstin traderan sivuilta ja en nyt muista koska se huuto päätty,toivottavasti kerkeisin =)
Traderasta vielä, kun kohteen hinta on nyt 46 kr ja siihen sit mä syötän uuden huutosumman niin laitanko siihen lokeroon 1 kr( eli summa nousee 1 kruunulla) vai kirjotanko siihen 47 kr ?
Kiitos Hoya, katsotaan nyt miten mun käy =) Ja jos nyt onnistun niin luultavasti vaivaan teitä sit tulkiksi =)
Toivottavasti teet hyviä kauppoja!
Tältä nayttää Euffiksen Tane.
Jeee..... upea liero - josta toivottavasti osaan kasvattaa tosi upean kasvin!!!??!!
(vaan mitähän mahtaa kohta sanoa meidän S-merkkinen kaksijalkainen, kun vaimolla on kohta Tanekin, ei vain Ville ja ties keitä muita...)
Voi pastilli kun missasin tuon Jutitan tarjouksen =(
Jadeliila25, jos yli kaksi viikkoa juurtumassa olleet pistokkaat onnistuvat niin sieltä…
Jutita, kiitos, toivotaan että onnaavat
Perseelle suti, hänekseen meni koko huutohomma, syötin summan ja sit tuli vaan teksti että: Endast budgivare inom sverige accepteras på denna auktion
Nyt ottaa kupolista
AI se oli sellanen teksti…
Kyllä Blommia myy kaikille. Tuo oli näköjään Femöringen .
Kohlerioiden pistokkaat juurtuneet.
Jos vaan on liiaksi asti niin heti HEP!
eikös ole aika kylmä niitä vielä lähtellä vai pakkaatkos länpöpakettiin vai miten.mitä lajikkeita sulla olis.