Eipä ole kuin kaksi Järvsjö`tä jäljellä. Uskoisin tällä ilmalla hyvin pakattuna pärjäävän.
Mahtuu ne jonkun aikaa vielä olemaankin.
kohlerin sunshine on oikeen tosissaan lähtenyt jo kasvuun.
Haaroohan se jos jätät lehtihankoja.
Reheviä alkuja Raili-45:n hiipoissa, omat vanhani ovat myös alkaneet kasvaa oikein rehevästi ja aion myös leikata niitä, jotta tuuheentuisivat entisestään.
ahaa,et silleen ,no missäs vaihessa kannattaisi aatella noitten latvomista,tidosta olisin kiitollinen
Minä kyllä antaisin kasvaa vielä,niin että tulee ainakin kolmet lehtiparit.
Tuossa Raili-45:n purkissa on niin monta alkua, että minä kyllä jakaisin eri purkkeihin.
Mitäs noi tommoset pitkät ohuet roikat on mitä tyvestä kasvaa,niissä on ihan niinkun pikkuriikiset lehdetkin aika tiuhassa,en siis tarkoita tota matoa mikä Jutitan kuvassa on.Pitäiskö leikata pois vai mitä tehdä.
Pikkuruusu, onko ne mullan sisässä vai mullan päällä?
Mullan päällä,kasvaa kuin oksat mutta on ohutta kuin lanka ja ainakin 20cm pitkää,alaspäin tippuvaa.
Enpä ole moisia nähnyt enkä juttuakaan kuullut. Tiedätkö mikä lajike se on?
Jutita,tällainen,lajike on tosin sinulta saatu Glokohleria,olisiko tälle lajille olennaista.
Mikä ero on Kohlerialla ja glokohlerialla?
Jutita varmaan osaa paremmin vastata mutta kukassa ainakin on pieni ero,Glokohleriassa on niinkun pidempi ja suppusempi kukka.
Ok =)
Jutitalle,niin siinä mun glokohleriassa oli lisä vielä Ember Glowniin ja vastaatko vielä millainen se Royndelay on kun sitä en saanut kukkimaan mutta "matoja"sain joten tänä keväänä uusi yritys.
Mulla noi alkaa heräilemään. Jos olen oikein käsittänyt niin glokohleria on gloxinian ja kohlerian risteytys.
Tollasia “rihmoja” en kyllä ole nähnyt.
Heh mähän hyvä hortonimi oon.Glokohleria kukki minulla ja se oli melki Kohleria Sunshinen näköinen ja värinen.
Heh mähän hyvä hortonimi oon.Glokohleria kukki minulla ja se oli melki Kohleria Sunshinen näköinen ja värinen.