Onnelanemännän kumpu (II)

Karpaattienkello päätti jäädä tähän asumaan, niin ei sitä voi siirtää. Heitin jonkun tupon tähän raksa-aikaan, kun en tiennyt vielä mitään mistään kukasta - paitsi voikukasta - enkä tiennyt tämän olevan monivuotinen.

Lörtsyn näköispatsas vahtii japaninverivaahteran alla. Tuollainen lisko meillä oli ja vielä uudelleen haluaisin. Matelijoissa on sitä jotain ihanaa. 

lauantai, 9. kesäkuuta 2012 - klo 17. 55 (yli 26 vuorokautta sitten)

Taitaa olla karstaohdake- kaksivuotinen. Voi olla että joku jossain viestissä vastasikin, mutta laitoin nyt kun ei ainakaan tällä sivulla ollut.

Maksaruohon valkoista kukintoa.
Kiitos Hortus, niin on. Kyselin tuota Kukkaistätsyltä vähän aikaa sitten, kun häneltä sain siemenet. 

Ja keltaista kukintoa.

Ja lisää keltaista… Miksiköhän mä jotenkin vierastan maksaruohoja?
Nämähän ovat ihan kauniita kukkiessaan.

Onko tämä keltalaukka? Jostain oon taas saanut jotain halvalla - pitäähän se silloin ostaa
vaikka ei tiedä mitä ostaa. 

Osaisiko joku sanoa mikä tämä vaaleanpunakukkainen on?
Kuukkeli on käynyt kuumana, mutta en löydä mitään vinkkiä.

Keisarinelämänlanka + muratti by Onnela.  Voi hyvää päivää, että on tuuheeta ja upeeta!!
Ei voi poiskaan heittää, kun kerran kukkii. Jos vaikka tuosta vielä yllättäisi…

Oi, ihania kuvia, taas vierähti mukavasti viimeisestä työpäivästä ennen lomaa tovi kuvia katsellessa…Sshh…Hienoon kotiin ovat Japaninkuunliljat päässeet, rapsut kisulille…

Kiitos Potter, rapsut menee perille. Oikein ihanan aurinkoista lomaa sinulle. =)

Mutta hienohan on keisarinelämänlangan tuki :smiley:

Jos taas muutamalla kuva päivittelisi. Aika on mennyt lähinnä raksalla viime viikot. On tehty tätä:

Saatu tämäkin osuus valmiiksi:

Ja nyt ollaan tässä vaiheessa:
Edellisen kuvan takana näkyvä 
maakasakin - tässäkin vielä pienenä - on kokonaan tasoitettu. Muutama iso kivi sieltä pitää vielä konevoimin poistaa.

Mutta välillä pitää pysähtyä ihastelemaan kesää.

Luteen nyfejä on joka puolella. Ihanaa, kun naapurin poika kailottaa: Hali, täällä on taa yk vihlee pilkko!
Eihän nää tee mitään hallaa kasveille, eihän? 

Kelloköynnöksen siemenkodat pullottaa lupaavasti. 
Joku ihmetys vain noissa lehdissä, kun menevät reunoiltaan noin huonon näköisiksi… Mutta eipä se ole kukintaa hidastanut! Joka puolella lisää nuppuja ja siemenkotia. Ensimmäinen kerta tämän kasvatuksen kanssa, mutta ei varmasti jää viimeiseksi.

Sitten kolme eri variaatiota päivänsinestä.

Tässä nimetön. Pöh, siis onhan tällä nimi. Minä pahvi olen sen vain hukannut!

Heavenly blue

Ja Morning Glory

Keijunmekko levittää itseään koko ajan lisää.