Pääsiäinen

Maalasin munia.

Olkkarin pöydällä

Ihania nuo pehmomolluskat

Ulkopöydälle huovutin liinan ja ylimääräiset muotoilin palloksi. Pohjalla on merisuolaa.

Lasten ruohokoristeena tällä kertaa narsissi. Ruohona kauraa.

Kivoja pääsiäiskoristuksia kaikilla! Minulla on vähän kaikkea vähän siellä sun täällä:) Tagetesin äidin malliin laitoin jo varisevat havupallot ruukkuihin vielä pääsiäiseksi, kiitos vain vinkistä. Joulukranssin punatulkku sai kainaloonsa keltaisia tipusia ja näyttää nyt enempi pääsiäseltä.

Tessuli, meillä on tipu tomaatintaimen vierellä. Ohransiemenet itivät tyttären mielestä liian hitaasti, joten hän laittoi tipusen tomaatintaimen kaveriksi, ja siihen se on jäännyt, ei ole tullut siirretyksi ohrakasvustoon.

Hyvää pääsiäistä kaikille!

Meillä käyvät trullit näin lankalauantaina. Ensimmäinen tuli rohkeasti yksin läpi vellovan koirameren (meidän molemmat koirat olivat ihmetyksestä puhkussa kun trulli tuli). Annoin haukkumisen vastapainoksi kaksi täytelakritsapötkää ja suklaapatukan.

Huomaan että jokaisen pääsiäinen on oman värisensä...meidän elämästä on hillitty tyylikkyys yhtä kaukana kuin sika pohjantähdestä joten väritkin ovat melko räväköitä. Uskon, ettei miesväki muuten huomaa koko pääsiäistä jollei koristeet ole liikennemerkin sävyjä.

Raidalliset tulppaanit toi isäntä ruokakaupasta ja olin tohkeissani kovasti. Juniori kysyi tänäaamuna (pitkään niitä katseltuaan) "Onko nuo joku piirtänyt nuo raidat?"

Eilen leivoin ison pellillisen suklaaneliöitä ja laitoin juustokakun hyytymään kylmään. Sen appelsiinikuorrute kyllä meni pieleen mutta kai siitä jotain vielä saa. Jollei se ole tänä aamuna hyytynyt niin kaadan sen siitä päältä pois.Eilen laitoin iltapalaksi vieraille patonkilämppäreitä teen kanssa ja kuinka ollakkaan, huomasin että meillä oli ihan salaa 16 henkeä ilman sen kummempaa...

Pihlaja-angervon nuoret lehdet luovat japanilaista tunnelmaa...

Trulleja odotellessa

Mahtava tuo hojaantunut-kana-munakuppi! Tahtoo tuommoisen!

Minä oon hukannu kaikki pääsiäiskoristeet :frowning: Viimme kesänä oli tuota remonttia ja tavarat vietiin säilöön, nyt en löydä kuin joulukoristeet nyyh.

Jos ei sää aivan kamalaksi mene, tänään taidan mennä katsomaan pääsiäiskokkoa. Juhannuskokolla olin sateessa viime kesänä, mutta pääsiäiskokko on vielä tähän ikään kokematta.

pipu, jokos vappukokon olet nähnyt?

Tämmönen meidän pääsiäispuu, on vaan nyt niin pilvessä että kaikki värit on jotenkin valjuja, oikeesti nätimmät värit

Omenankukkia

Parikymmentä vuotta sitten pojat tekivät koulussa näin söpöjä kanoja (vasemmalla olevat ostettu).

sailasi, kyllä menisin vappukokollekin, jos sellainen olisi. En siis ole vielä moista nähnyt. Tuon pääsiäiskokonkin kanssa voi olla vaikeuksia, sillä vuosi sitten ei sitä meinattu saada syttymään ollenkaan. Toivottavasti sytyttäjät ovat kuitenkin ottaneet opikseen.

Sopivasti pääsiäiseksi avasi kukkansa kevätkaktus.

Alkuperäinen kirjoittaja: Maire´

Tyttären kerhossa tekemä kranssi:

Päätyi oven sijasta portaikon yläpuolelle roikkumaan.