Paavalinkukka (Saintpaulia), Saintpaulia, Osa 1, Suljettu

Peppeliini, kiitos!

Suikale, haluaisitko tuollaisen vaaleanpunaisen santun lehden kuin kuvassani tuossa aikaisemmin ? Minulta sen saisit ihan tuosta noin vaan.....

hillasuo, kiitos mielelläni voisin ottaa.. innostuin niistä niin että haluan uusia värejä..

suikale, pistä hölöihin yhteystietojasi niin voin laittaa lehden tulemaan. Taitaa olla kuitenkin paras laittaa vasta ens maanantaina kun tuo torstai on pyhäpäivä tuossa välissä. Eivät jää sitten postiin odottelemaan.

no niin.. hölöihin laitoin tiedot.. nyt sit odottelen lehteä.. toivottavasti saan sen juurtumaan ja lähtemään kunnolla kasvuun.. ensi viikolla sitten saan sen.. kiitos

Minkäslainen sen juurrutuksen pitäisi olla? Seuraavanlainenko?

Kiitos Tähtöselle lehdistä

Minä olen yleensä juurruttanut suoraan multaan, mutta vesilasissakin olen joitakin pitänyt ja juuria on tullut. Trafficille kuitenkin sanoisin että ota tuota vettä vähemmäksi, niin ettei se lehtiosa ole vedessä, ruoti vain. Mätänee kovin helposti nämä santunlehdet.

Ole Hyvä hymy Toivotaan nopeaa juurtumista ja kasvuun lähtöä!

Muuten.. jos pistätte suoraan multiin lehdet...pidättekö muovia vielä siinä päällä niin kauan kun pikkuisia näkyy?

Okei,vettä siis vähemmäksi. Juu voi olla että santuista tulee seuraava keräilykohdesilmän isku sellainen kutina on :D

Toiset vannovat muovihupun nimeen, minä en ole tainnut koskaan pitää ja aika monta santtua olen saanut juurtumaan. Eli makuasia sano Musti kun ... nuoli. naurua

Laitoin sitte itekki suoraan multaan juurtumaan, kahteen taiminkasvatusastiaan. Saas nähdäoho

Montakos sulla tarleena niitä nyt on?

Hmmm... taidan kuitenkin kokeilla sillä hupulla sitten hymy

Tarleena, kyllä ne ihan oikean värisiä on... silmän isku

Ai Karkkilaan saa väärän väriset lähettää? Kelpaiskohan sinne tuo  Hopscotch?

Kelpaa!!!

Kokeilenpma laittaa muutaman santun kuvan, alkavat olla juuri kukkeimmillaan

Tässä toinen puneinen