RitvaL, en ole menossa ostoksille, minulle riitä mitä mulla on
voin vain ostaa jokunen kiinnostava täältä forumilta
haluaisin tälläisia santuja
tuo teen queen on kyllä mahdottoman kaunis kasvutavaltaan, lehden väritykseltään ja muodoltaan. Kaiken lisäksi kukka on söpö.Pitääpäs pistää nimi muistiin. On vain sen verran reippaasti tuota variegataa että vaatinee extravalaistusta talvisaikaan:)
Voi luoja että osakin olla kaunis kukka,lehdet näyttää kuin olisivat sametiset himmeäpintaista.mulle tuli ihan mieleen jääkukka .
Eikös tämäkin ole kaunis? On nyt myynnissä. Niin tai oikeammin samanlainen eikä kuvassa oleva kasvi.
Ai että on se kaunis jutita, mistä näitä saa ostaa?
En muista keneltä san tämän santu lehden ,tiätäiskö joku mikähän oli santulla nimi.
Raili, kannattaa odotella ensin että kukkii, sitten ehkä uskaltaa varmemmin sanoa mikä se on, lehtien perusteella tunnistus on ihan hakuammuntaa.
joo siinä oot ihan oikeassa ,odottavan aika kun on vaan niin hitsin pitkä
Minusta tämä nimetön "vanhus" on kaunein santtuni:
Kukka lähempää
Onko euroopassa missä saintpaulian nettikauppoja muuta kuin dibleys ja nuo ruotsalaiset?
Irish flirtiin olen ihastunut ja olisi pakko jostain saada
Jolinar, RitvaL ja Tarleena teille lähti tänään postissa paketit tulemaan. Koska en jaksanut ruveta askartelemaan, niin ostin hienot postin pakkaukset. No niissä oli sen verran tilaa, niin jokaiselle lähti myös yllätys "tilaajalahja". Kerroin tässä, että varmasti huomaatte ettekä ala ihmettelemään.
Hauska kippuralehti Lacy Red
Hauskat kiharat Anten santulla. Tuo on varmasti kasvaessaan komea, kun noita kippuralehtiä on kerroksittain päällekkäin!
Joo se alkaa jo vähän näyttää siltä, mutta ei näy kuvasta. Siihen tulee myös nätti kukka. Siipihenkilölle kiitos, kun osasi etsiä netin syövereistä kuvan, mistä näkee kukan.
http://www.pkdata.se/lea/sp/utstallning/slides/DSC_0286.html
Voi hyvä ihme, miten kaunis!
Tosi kauniit kukat kyllä tekee
Kiinnostaisi jälleen kokeilla santpaulian kasvattamista lehdistä. Jos joltain liikenee poikasta tai lehtiä niin olisin kiinnostunut. Etenkin kiinnostaa kirjava lehtiset, kippura lehtiset… haaveissa on myös vihreä/kellertävän värisenä kukkiva santtu. Lisäksi mustahelmi kiinnostaisi paljon…
Olen uusi täällä ja täysin aloitteleva harrastelija. Katsoin hämmästyneenä edellisestä ketjusta, miten paljon ihmisillä voikaan olla santtuja. Mä luulin että mun 7 kpl on paljon :)