Mulla on 22 ja lisää tulee.
Huh! Mä koitan olla varovainen ruukkumäärän lisäämisessä, mutta kyllä siihen pöydälle vielä muutama mahtuu ;) Marketeissa alkaa olemaan valikoima vähenemään päin, joten ehkäpä joitakin uutuuksia löytyisi tämän palstan kautta vaihdossa tai rahalla.
Mulle tulee huomenna 3 erinlaista santun lehtipistokasta joten sitten santtuja on yhteensä tasan 40 kipaletta
HE ! Sulla lisäänty mulla vähentyi talvenaikana melkein puolella lensi santtu taivaaseen ,mut ei se mitään kyllä niitä vielä jäikin muutama jäljelle.
Oi, kyllä niitä on roskiinkin mennyt ties kuinka monta…
Minulta meni koko talvena vain muutama hassu purkki. Kokonaan menetin pari markettisanttua ja ‘Lilla Blåklockan’-santun, joka harmittaa kovasti. Se olisi ollut niin ihana omistaa.
On sinulla santtuja sitten vielä soilikkia ja posliinikukkia + montaa muuta ihan kateeksi käy
Musta santut ei tykkää vaikka mä tykkään niistä kuolevat mokomat heti tai ovat niin surkeen näköisiä.
Jadeliila, minkä hintaisia santun lehdet on siellä Traderassa? Mitäs herkkuja huusit?
Ne vaihtelee laidasta laittaan, saattaa olla että saa 15 kruunullakin mut voi olla sit 30-40kruunuakin, ( 40kruunua on pikkusen vajaa 4 euroa) huusin nämä lehdet jo ajat sitten mut kun eka satsi paleltu niin nyt tulee sit uudet ja kuulemma saan jonku bonuksenkin =) Mut nämä ostin: Christmas Glitter ja Silverglade Beads
Tässä on kuva siitä CG:stä
ja tässä toisesta
Voi mitä namuja!!!
Oijoi, miten ihana tuo Christmas Glitter on. Noita ihanuuksia tuntuu olevan satoja. Mihin ne kaikki oikein saisi mahtumaan?
Christmas Glitter on minustakin aika hottis
Tänään huusin traderasta muutomat santun lehdet, cool fruit meni ohi mutta paljon kyllä tuli kaikkea muuta kivaa ja vihdoinkin sain sen irish flirtin lehden, vaikka olisin kyllä toivonut jo vähän iäkkäämpää juurtunutta santtua.
Tosi kauniita santtuja Jadeliila saanut huudettu.
Mä en oo uskaltanu käydä moneen päivään edes kattoon mitä ihanuuksia siellä on, sitä kun ei malta olla huutamatta =( Hermostuu tuo isäntäkin kohta ja nakkaa koko akan risuineen päivineen pihalle =D Jos näin käy niin kysyn josko joku teistä ottas mut luokseen kukkineen ja pienine vikoineen asumaan =D Ei ku oikeesti, kyllä se tuo mussukka vielä on sietäny mun kukkahommat mutkun loppuu tila ja eurot =(
Santun lehden juurrutuksesta; muovihuppu päälle vai ilman? (ovat mullassa, ei vedessä)
Ilman ainakin miulla.
Mulla on ollut sekä että, pussin alla mielestäni juurtuu nopeammin…