Tälläkin lajilla on karkulaisia. Olen nähnyt niitä aina silloin tällöin niin kuin kulleroita.
Punainen aloittelee..
vaaleanpunainen siemenkasvatti, tähtiputki taustallaan
Arvaatteko kuin korkeella nuokin rakkauvet huitelee.
Miepäs menin ja mittasin, n. 190cm. Alppikärhön kans kilpaa täytyy kurkotella näköjään.
Tänä vuonna on kaikki niin mahdottoman pitkää. Omat ei sentään ihan noin korkeiksi yllä, mutta paljon pitempiä ovat kuin ennen.
Miksiköhän mun palavien rakkauksien lehdet menevät alhaalta päin ruskeiksi ja surkeiksi kun alkaa kukkimaan? Näyttää tosi surkealta… Kuivuus, tauti vai liian vähän jotain?
Täällä sama homma RillaV. Muutenkin vähemmän lehtiä kuin yleensä. Tämä siis perinteisillä punaisilla. Valkoiset ja lohenväriset on ihan normaaleja.
Oo - myskimalvalla ihanan vaaleanpunainen rakkaus! Tätä kun saisi Minulla oli sellaista lohenpunaista, en tykännyt, pistin vaihtoon. Valkoinen on nätti, paitsi nyt tosi onnettoman näköinen…
Miulla on myös lohenpunanen , enkä tykkää yhtään, on vielä jotenkin semmonen “likasen” värinen ja lötkö ja rötkö jne. niinku muutki rakkauvet (?) ja hemmetin korkeekin vielä.
Minusta se lohenpunainen on söpö. Siinä on jotenkin isommat kukinnot kuin muissa. Semmonen pusikkohan se on. Alhaalta taipuu sivulle ja siitä nousee. Mutta ihan kivan värinen sinistä vasten. Tulee persikka mieleen ehkä ennemmin kuin lohenpunainen.
Jaa, kuinkas korkia sulla raya tuo lohenpunainen on, jos tuo perinteinenkään ei oo tietoinen palavarakkauden kasvukorkeudesta?
Tässähän tämä hyvin köytettynä tolopan ympärille. Mie oon 164cm pitkä joten on tuo miuta jonkunverran pitempi, takana oleva punanen versio heiluu parissa metrissä.
Minä oon kysyny muutaman kerran ennenkin, ja kysyn uudestaan... Mitä nää oikein syötät nuille?! Herra siunaa ja varren kanssa!
En syötä enkä juota, mie vaan köytän , jos sattuu huvittaan. Jos ei niin maatkoon.
Aloittelee neidonkielien kera.
Palavarakkaus minullakin kukkii kahdessa eri paikassa - ja on niin korkea, että hirvittää, mihin se vielä kasvaakaan Toinen puska on penkissä, jossa ei ole aitaa / seinää tms. tukena taustalla, joten kahdella metrisellä kaarituella olen pönkännyt, vaan eipä riitä kaarien korkeus! Harmillista jotenkin, että noin hurjan korkea kasvi on, mutta tavallaan aika “pienesti kukkaa huipulla vaan”.
Valkoinen aloittelee
Mulla piti olla valkoista ja vaaleanpunaista rakkautta. Nyt penkistä nousee vain kirkkaanpunaista - jota ei pitänyt olla ollenkaan. :blink:
Talvi vei pihan puolelta punaset ja valkoset, v.punanen näkyy olevan hengissä, talon takana vanhalla maalla muutamia punasiakin siellä täällä .
Viime kesän siementaimia vp ja valkoinen. Vaaleanpunaista ja punaista on muissa penkeissä, ja kukkivatkin. Mutta nämä pienet vielä yrittää sinnitellä. Valkoista ei ole ollut aikaisemmin.