Pasuunakukka, Brugmansia, Osa 1, SULJETTU -> Jatkuu: Osa 2

kuvaOnko kellään muulla tämmöstä pitsilehtiversiota pasuunoista?

Tuuli ja sade riipineet lehtiä, Mutta onneksi nuput,yli 20, säilyneet

kuva

Tommonen limenvihree lehtinen pasuuna ei oo yhtään hullumpi :smiley:

"Rätit tuulessa"

kuva

Nyt on muutama nuppu pudonnut sateessa ja tuulessa

Pasuunat ovat kovasti kasvaneet. Kevättalvella tilasin saksasta, myyntikoko oli "juniori", mutta kyllä nämä junnut ovat hyvin kasvaneet. Vaikkakin ovat näin nuoria, parissa pasuunassa on nuppuja. Todella innolla odotan kukkia.

kuva

Noita aikaisemmin olleita rättejä on riittänyt tähän asti. Nyt on pieni tauko, mutta ensi viikooa varmaan taas hulmuavat.

Nyt aloittelee Angel¨s Summertime

kuva

Yksi pasuunoistani on kukkinut ahkerasti yli kuukausi. Vaikkakin kaikki pasuunani ovat vielä pieniä, alle 1m, kaikki tekevät nuppuja ahkerasti. Tämä yksi, Angels Goldface, on ilahduttanut monilla hyväntuoksuisilla kukilla. Kuvat on jäänyt ottamatta, kun silloiset sateet vaurioittivat kukat.

Muut ovat tiputtaneet tähänasti nuppunsa. Taas on kaikissa paljon nuppuja, toivottavasti nyt alkaisivat ne muutkin kukkimaan.

kuva

Mun yks pasuuna on pitkästi yli 2 metrin, ja sikspä sei nuppuja teekkään ku se keskittyy vaan pituuskasvuun :smiley:

Paska,paska,paska en laita ens kesänä pasuunoita ku eivät tötteröt ala kukkimaan.

Murisee,vihaan pasuunoja :((((((((((

Karvari, sama täällä.

Monet kerrat mäki oon meinannu isoimman pasuunan saunapuiksi pilikkoa, mut niin vain keväällä sen kartanolle kannoin, ja kohta kannan pirttihin :slight_smile:

raya,ollaanko met jotaki pohojasakkaa ku net ei kuki???

Minä ainaski,mutta mussukka tykkää hulluna.Pasuunasta ja minusta :wink:

No se siusta tykkääminen on ihan eri asia, tykkäänhän miekii siusta mutta esm vanhin pasuuna on jo 3 talavee pirtissä möllistelly eikä ikinä oon vielä kukkinu ja siitä mie en tykkää.

Mulla oli yks pasuuna mutta hävitin pois kun ei kukkinu ja liikaa työtä ja vaivaa siitä oli myös!

Samaa mieltä,palijon porua vahän villoja :((((((

Näyttää mielenkiintoiselta.

kuva

Höööööööö,ei tuosta tuu mitään ;))

Se on “hoitajassa vika” :laughing: jos se ei kuki :cherry_blossom:

.

.

.

.

Niin tietenki on

Perrrrr..
Älä ala syytelemäännnnnn