Ai niin, on mulla pelakuitakin jos joku haluaa pistokkaita…
Mitä tahdot pelakuiden tilalle? Tahtosin niin kovasti itselleni joitain pelakuita
Joo nopsis,voisin mä sulta ottaa kalsareiden värisiä kapuloita!
Tuota, piisaisko kellään mulle asti noita kapuloita:o
Pistin sulle privaa nopsis:)
Metsätähti, mä voisin laittaa sulle pasuunan kliivianpennun kanssa samaan pakettiin.
Onko kukaan saanut onnistumaan , Veripasuunan juurruttamisen.
Jos niin miten.
on onnistunut ihan vesilasissa.
Varjolilja, mulla pelargonin vauvoja juurtumassa, voisin vaihtaa siihen valkoiseen pasuunaan
Viippu, voin tietenkin, laitan tänään näitä molempia juurtumaan että on sitten muillekkin. Valkoinen ei ole minulla vielä kukkinut, on ollut kaksi vuotta vasta minulla, kun ostin sen niin myyjä ei tiennyt onko valkoinen vaiko kermanvärinen, jompi kumpi. Persikan värinen on vanha siitä tulee paksuja kapuloita.
Kiva, hölötellään, kun ilmat lämpenee, että voidaan lähetää pistokkaat.
Pasuunan kapulat ovat nyt juurtumassa vaaleat kaikki varattuja, persikan värisestä vielä 3 vapaana. Raili-45, tänään lähtee kirje jossa paksu kapula. Olen merkinnyt multaan menevän pään nuolella alaspäin.
Tämän näköinen persikanvärinen pasuunani viime kesänä kun availi ensimmäistä kukkaansa.
Kaunis.
meillä ei kerennyt viimevuonna kukkimaan ollenkaan, teki kyllä nuppuja mut sit tuli pakkaset ja ne varmaan paletui, kun toin sisälle niin pudotti nuput ja nyt jännittää et kukkiiko toi yks jossa on jo nuppuja eikä voi viedä vielä pitkiiiiiiin aikoihin edes eteiseen. Tietääkö joku jaksaako kukkia viileässä huoneessa tai jos tulee oikein aurinkoisia päiviä niin pitäiskö siirtää pois ihan ikkunan edestä.
Ostaisin kyllä mielelläni,miten toimia, ensikertalainen olen?
Zygolle ja kaurahatulle lähti tänään pasuunat. Loput ovat juurtumassa ja varattuja (Viippu, Metsättähti, Jag ja Virpis).
Kivaa, kiitos
Varjolilja57, kiitos jo etukäteen! Vaihtarit ovat myös jo postissa.
Zygo, kiitokset ovat minunpuolestani myös tarpeen, kaunis kortti!
Laitoin kyllä kiitokset jo tonne oikeeseen kohtaankin.