Ahdekaunokki Mun aktiiviaika alkoi 2007, joten laskehan siitä. Varsinainen pölöttelijä oon
Minä sitten vissiin puhun vähän (mutta asiaa ).
Toukokuussa tuli kaksi vuotta… hillittömät määrät tiukkaa asiaa
Heksu ny kyllä höpäjät, jos puhut, että sulla olisi tullut kaksi vuotta täyteen:)
Höpäjänkö? No kolme?
Aina vain höpäjät:) Eikö ookki kiva höpistä;)
Moo mitää höpissy, kaikki höpinät on taivaan tuulissa ;D
Välke, jostain sen voi jotenkin katsoa, näkikö siitä kirjautumisnumerosta jotain joku joskus ja jos ottaa sen “etsi käyttäjän viestit” pitäisi teoriassa sieltä perältä löytyä ainakin se eka asiaviesti.
Niinpä .
En mä tiedä koska Heksu on tullut, mutta tiedän koska itse olen tullut ja siitä päättelin, että se on höpäjäny tää jo tovin ennen mua .
Mun profiilinumero on joku 20 tuhatta päälle ja olen saanut 21.7.2008 viestin täältä, jossa on mun tunnukset ja silloin olen liittynyt tänne. Eli vajaan kuukauden päästä tulee 3 v täyteen.
Ja sen höpisemisen aloitin vasta vuosi myöhemmin kirjautumisesta. Varmaan just Heksua pelkäsin . Vitsi tuo edellisin lause, jos joku ei ymmärrä mun surkeaa huumoria
Kyl juu, äitienpäivän tienoilla se oli ja näköjään 13.5.09 tallessa eka viesti, joka alkaa laadukkaasti "Jaa o?" Mut mun numero on pienempi kun ElluKiin?
Vaan nyt öitä
Ja ne muut "jaa o" viestit on jo siirretty viestien taivaaseen.
Mitä hitsiä mä taas kirjoittelen tänne, vaikka mulla olisi varmasti jotain järkevämpää tekemistä, mutta ku ukkokin menee varmasti vielä talliin rassuttaan vehkeitään, niin en viitti senkään kanssa pölistä.
Rikkaruohot odottavat kyllä pihalla, mutta sielä on jo niin kylmä, enkä parane ikinä jos taas menen sinne.
Minoon ollu täällä vuoden ja kuukauren Mähän höpäjän melekosesti
Mun vanhin viesti on päivätty 30.7.08, mutta oma muistikuvani on, että uskaltauduin laittamaan ekat omat pölötykseni joskus 2008 toukokuun lopulla/kesäkuun alussa, vähän ennen Intopiillä -08 järjestettyä taimenvaihtotapahtumaa.
Toki sitäkin ennen, ainakin muutaman kuukauden ajan, seurailin keskusteluja mutta ujona, mistään-mitään-tietämättömänä, aristelin kysellä mitään saati sitten ottaa mihinkään kantaa.
Minun vanhin viesti on tuon mukaan 12.4.08, mutta olen kyllä penttiin oman muistin mukaan tullut kesällä 2006 kun kirjoittelin ensimmmäisen “mikä kasvi tämä on” viestin.
Nuosta profiilinumeroista näkee paremmin, koska on tullut. Sillä varmaan aika monet on tullut tänne aikaisemmin ja selaillut juttuja ja tutkinut, kun ei ole viitsinyt heti alkaa kysymään.
Toki onhan täällä paljon niitäkin käyttäjiä, jotka ovat heti kysyneet, koska ovat hekeneet johonkin tiettyyn asiaan neuvoa. Ja neuvon jälkeen eivät enää ole käyneet.
Jos saan mainita nimeltä yhden käyttäjän. Niin Nuuhan ihasteli Aamuauringon nimimerkkiä ja se on ollut täällä paljon aikaisemmin mitä minä.
Lähiviikkoina varmaan menee 300 000 rekisteröityneen raja rikki.
Mulla ei aivot pelaa nytte, varmaan liikaa maalihöyryjä tämän päivän maalauksesta. Miten liittymisen näkee profiilinumerosta?
Profiilinumero tulee silloin kun liittyy jäseneksi. Ensimmäinen kirjoitettu viestihän voi olla vasta vaikka vuoden kuluttua liittymisestä eli se ei kerro liittymispäivästä välttämättä yhtään mitään. Profiilinumerosta ei näy liittymispäivämäärää, mutta sen voi päätellä jos on vertailukohtia.
Katsoin mielenkiinnosta itse omat “käyttäjän viestit”. Ensimmäinen näytti olevan sen listauksen mukaan kirjoitettu 13.7.-07. Tuo vaan ei pidä paikkaansa sillä osasin etsiä omaa viestiäni ketjusta johon muistan kirjoittaneeni alkuaikoinani ja se oli kirjoitettu 20.6. Siellä ketjussa nököttää edelleen.
Ja tiedän liittyneeni keväällä 2007, joten todennäköisesti kirjoitettuja viestejä on tuota aiempiakin.
Olin jo ainakin parivuotta käynyt sivuilla ennen rekisteröitymistä -katselin lähinnä kasvikortistoa.
Kun tämä pöpöni alkoi väsyttämään ja seinien ulkopuolinen sosiaalinen elämä rajoittui lähinnä lääkärikäynteihin -tuli jotenkin helpoksi vaihtoehdoksi kirjautua tähän mukavaan seuraan Vieläkin olen aika ajoin väsy eikä juttu lohkea mutta silti on piristävää lukasta mitä olette puuhailleet.
Se uuteen penttiin siirtyminen silloin 2007 keväällä ehkä selittää nuo profiilissa näkyvien viestien päiväykset.