Edellisen pentin aikaan loin nimmarini ja taisin muutaman viestin kirjoittaa. Kesä -07 oli se varsinainen aloitus kun olin täällä aika aktiivisesti osallistumassa
Gallupit - Pentin historia - on näitä juttuja pohdiskeltu ennenkin, siinä mielessä parempi ketju ettei muistelut poistu kuten tämän "sitä sun tätä" ketjun viestit - oletettavasti meidän muisti alkaa aina vaan enenevästi pätkiä…
Niin mutta tuo pentin historia menee jo niin pitkälle, että mulla ei ole a-kirjaintakaan sanottavana sillä puolella. Niin untuvikko kaikesta suunnasta “puutarhan” parissa.
Ja vielä lisäykseksi edelliseen viestiin, että on varmasti tosi monia, jotka ovat tänne aikoinaan rekisteröityneet jostain syystä, mutta eivät ole käyneet vuosiin, (esim perheen perustus, muutto toiseen paikkaan, työpaikan vaihdos, siis syitä vaikka kuinka)
Sitten vuosien päästä vasta muistaa, että olihan mulla tunnukset tännekin.
Eikös joku just lähipäivinä kirjoittanut, että oli kirjainmerkeissä tänne osoite ja löysi sitä kautta:D
Elluk, eikös pentti tule olemaan aina eli tämänpäivän untuvikot ovat tulevaisuuden historiaa. Mulla on profiilinro 148480, ensimmäiset viestit olen kirjoittanut joskus elokuussa -08 eli uusi olen moneen muuhun verrattuna.
Ajatukseni on että nää pohdinnat säilyisi eikä poistuisi kuten tän ketjun viestit.
Hyvä pointti Annu. Minä vielä haaveilen siitä, että meillä joskus voisi näyttää yhtä kauniilta mitä muilla penttiläisten markilla.
Mutta tiedän, ettei roomaakaan rakennettu päivässä ja jokaisesta pienestäkin aikaansaannoksestani osaan olla ylpeä, vaikka onkin aivan eri luokkaa mitä muilla.
Mutta se on sitä just mitä kirjoitit, teemme sitä historiaa uusille polville.
Toivotaan että viimeistään mummona voin näyttää pihaani omien lapsieni miniöille ja kaitsea niiden lapsia pihassa:)
Eipä tuo ensimmäinen viestikään pidä oikein paikkansa. Sen mukaan mun eka viesti olis ollut 13.7.08, mutta muistan selvästi millä viestillä (Riitusiirin kuva) aloitin, ja sen olen laittanut 10.6.08.
Sitä ennen seurailin taustalta keskusteluja ehkä pari kuukautta.
Minä löysin eka kerran pentin joskus 90-luvun lopulla, se oli aika vaatimaton muuten mutta asiaa täynnä jo silloin. Silloin ei googlestakaan tainnut olla tietoa, joten Altavistalla taisin etsiä tietoa hevoskastanjieni ongelmiin ja tsädäm, siitä se alkoi. Keskustelu oli aika vilkasta jo silloin ja erityisesti muistan sen yön, kun vuosituhat vaihtui 2000-luvulle. Olin silloin erään suuren yrityksen it-hommissa ja jouduin päivystämään aamukuuteen saakka työpaikalla ja kun homma oli lähinnä pelkkää tilanteen valvontaa, niin aikaa viestien naputteluun oli yllin kyllin. Välillä vain käytiin katsomassa käytävän ikkunasta ilotulitusta. Jossain vaiheessa penttiin tuli uusi versio, joka tänä päivänä on ns. ‘vanha pentti’ ja silloin tuli myös rekisteröitymispakko.
Samoihin aikoihin varmaan miekin, koska olen 400 rekisteröitynyt.
Minä liityin vuonna 2003 numeroni on 1733.
Eka kysymys koski sitä valkoista reunuskakkaraa.
Kukaan ei tuntenut kyseistä kukkaa,toisena kyselin
törmäkukkaa,sitäkään ei tunnettu.
Olin välillä yhteyksien takia pari vuotta aivan hiliaa.
Aika aikaisin olen myös rekisteröitynyt, jos tuo profiilinro 149 on siltä ajalta. Muistan oikein hyvin alkuaikojen keskustelut ja väännöt. Mitähän sen ajan aktiivisimmille, joita ei ole enää vuosiin näkynyt, kuuluu(Maaonni, Klematis, Tyräkki, Kari?hmm…olikohan tuo edes nimimerkki vai olisko se jokin isäntä…, Pirkyt, Kuunlija, TAO jne…)
…voisivat käydä kuulumisia kertomassa, ihan for auld lang syne…
Pitäisikin Tyräkille soittaa ja kysellä kuulumisia. Villatupala oli Karin nimimerkki, häntäkin on ikävä. Vaihdeltiin monia kasveja.
Soitin Tyräkille. Hänelle ja perheelle kuuluu hyvää. Tyräkin terveys on hyvä ja politiikka vie nykyisin ajan.
Tytöt pärjäävät koulussa hienosti. Kovasti lähetti kaikille terveisiä.
22.2.08 näkyy mun eka viestini, mutta muistan keskustelleeni euffiksen kanssa ennen sitä jostain hänen ottamistaan pistokkaista l(aivalla?) varmaan poistuvia viestejä olivat ne. olen itse asiassa yllättynyt, että olen ollut täällä vasta kolmisen vuotta. ja minähän olen sellainen, että kun rekisteröidyin, niin kirjoitin heti…minä ja minun suuri suuni…
paljon "vanhoja"on Fb:ssa
Niin on, sieltä minäkin olen heitä löytänyt
Muutin tämän ketjun otsikkoa hieman lisäämällä siihen pari sanaa. Näin uskaltaa oman penttihistoriansa kertoa tuoreempikin penttiin kirjautunut kuin aivan alkuajoista mukana ollut
niin mistä te kaiken tämän tiedon löydätte? Mulla näkyy vain että ´1000 viimeisintä viestiä´…
klikkaa nimimerkkiä, pääset profiiliin, klikkaa "etsi käyttäjän viestit." Tein noin sinun kohdalla ja viestejä sinulla on 1027 kpl, 27.1. oli ensimmäinen kirjoitettu. Se ei välttämättä tarkoita että olet kirjautunut sisään tammikuussa, olethan voinut olla mukana kauankin ennenkuin ensimmäisen viestisi olet kirjoittanut.
Olen tainnut tulla jo 2001 tänne palstoille, voi hyvät hyssykät sentään ja aina vaan tiukkaa asiaa kirjoittanut;D
Se “etsi käyttäjän viestit” ei ainakaan omalta kohdaltani näytä kaikkia kirjoittamiani viestejä. Heti löysin ketjuista pari viestiä, jotka oli kirjoitettu yli vuotta aikaisemmin kuin tässä luettelossa olevat.
Ei tuolla "etsi käyttäjän viestit" ole näköjään ollenkaan ensimmäisiä viestejä ainakaan minulla.
Hei täällä ei näy vanhan pentin puolen viestejä vaan uuden eikä nekään aivan alusta?