Kesänlapselle terviisiä, me ollaan yhtä kauniita kun ennenkin ja meitä on useampi ja uloski pitäs päästä vaan ei oikeen näillä keleillä onnistu.
*Huokaus*
Canon white-red, siemenöisestä kasvatin.
Mun siemenkylvöistä eka kukkii. Tää on joku hillo muistaakseni
Kaunis. ![]()
Amppeli alkaa jo näyttään hyvältä
Minähän sitten lopuista raaskuista väsäsin "muka tornin"
Hieno siitä tulee, kunhan vähän kelit paranee. Alkavat kasvamaan ja kukkimaan.
Hieno tuosta tulee. Laitathan myöhemmin lisää kuvia
Miun pettyynit, sekameteli....
ja tuulenpieksämät pörselöt, saap tovin oottaa, jotta kehtais ees katella
(pihatiellä ei ole kuolleita lintuja, vaan käpyjä, huoh)
Voi annitainen kun sulla on ihanat tuolit! 😍
Kiitos, Eripari ![]()
Miustakin nuo on hienot ruukunpidikkeet. Väkisin tuli tuollaiset, ku istuinosa ei kestänytkään sadetta :))
Ihana hörhelö
Tässä on aika outo väri
Edellisellä sivulla on tämän eka kukka yksivärinen, mutta nyt ovat tämmöisiä
Satu-71 tuohan on mukavan värinen. Erikoinen. Jotenkin haluttais laittaa tuommosta jonkun oikein hörsylän kerman värisen petunian kanssa.
Onko tuo siitä Antique Shades sarjasta?