Petunia, Petunia

kuva

Kesänlapselle terviisiä, me ollaan yhtä kauniita kun ennenkin ja meitä on useampi ja uloski pitäs päästä vaan ei oikeen näillä keleillä onnistu.

*Huokaus* 

kuva

Canon white-red, siemenöisestä kasvatin.

kuva

kuva

kuva

kuva

Mun siemenkylvöistä eka kukkii. Tää on joku hillo  muistaakseni

kuva

Kaunis. :slight_smile:

kuva

Amppeli alkaa jo näyttään hyvältä 

 

kuva

Minähän sitten lopuista raaskuista väsäsin "muka tornin"

Hieno siitä tulee, kunhan vähän kelit paranee. Alkavat kasvamaan ja kukkimaan.

Hieno tuosta tulee. Laitathan myöhemmin lisää kuvia

Miun pettyynit, sekameteli....

kuva

ja tuulenpieksämät pörselöt, saap tovin oottaa, jotta kehtais ees katella

kuva

(pihatiellä ei ole kuolleita lintuja, vaan käpyjä, huoh)

 

Voi annitainen kun sulla on ihanat tuolit! 😍

Kiitos, Eripari :smiley:

Miustakin nuo on hienot ruukunpidikkeet. Väkisin tuli tuollaiset, ku istuinosa ei kestänytkään sadetta :))

Ihana hörhelö  kuva

Tässä on aika outo väri  kuva

Edellisellä sivulla on tämän eka kukka yksivärinen, mutta nyt ovat tämmöisiä

 kuva

Satu-71 tuohan on mukavan värinen. Erikoinen. Jotenkin haluttais laittaa tuommosta jonkun oikein hörsylän kerman värisen petunian kanssa. :slight_smile: Onko tuo siitä Antique Shades sarjasta?