Alkukesän turkoosia tunnelmaa
Kiipeevän nostin “seinälle” saas nähä mikä täst tulee kesemmällä.
Puuskainen tuuli on heittänyt minun kolme petuniaruukkua jorpakkoon. Kaikki oksat poikki. Se siitä kasvatuksesta ja kauniista kukinnasta.
Tämä säilyi sadekauden koivun oksien suojassa

Sinistä olla pittää
Minun petuniat…


… ja vielä yksi…
Cascade Blue säily hengissä ja homehtumatta sadekauden, nyt alkaa olla oma ittensä
Kyllä omat kasvatukset on aina komiampia kuin kaupan. Tässä mun suosikki. (Kissa hoiti latvomisen raivostuttavan monesti, mutta hyvää työtä näytti tehneen)
Satu-71 vilkutellaan siementerkkuja! Nätti on ku sika pienenä. Nyt vasta pääsee kunnolla vauhtiin. Olikohan tämä se Babochka tai vastaava.
Minkä niminen hoyabellalla on tuo alempi? Makiat terälehdet. ![]()
Kiipeevä tänään, ihmeesti kestää sateenkin hakkaamisen.
Climbing petunia koivun juurellakin
kiipee marjapensaaseen
Milloin keväällä aletaan laittaa petunioista pistokkaita kasvamaan. Minulla on kolme petuniaa sisällä. Kannattaako säästellä vai heitänkö roskiin?
