Ei vieläkään vihreät kuki, mutta löytyi tällainen vaaleamman punainen.
Sain punahattujen taimia alkukesällä. En taas lainkaan käsittänyt pelkkien kuvien perusteella, että kyseessä on iso kasvi, ja kukatkin ovat valtaisat. Olen ihan hämmästynyt ja ihastunut. Kunhan nyt säilyisivät täällä savikossa.
Vintage wine ja Avalanchet
Punahattu ei ole kuulunut lempikasveihini, eikä yhtään sellaista vielä puutarhastani löydy. Katseltuani näitä kuvia tuli sellainen fiilis, että noita on pakko saada.
Jotenkin näihin(kin) hurahtaa ja iskee se aiemmin mainittu hattuaddiktio
hatut ovat aivan ihania!!
Valkoisten ja punaisten hattujen ristetymätaimista on putkahtanut meillä myös muutama uudennäköinen yksilö. On vaaleanpunainen vihertävillä terälehtien reunoilla ja toinen melko pienikukkainen mutta väriltään enemmänkin korallikeijunkukan sävyyn taittuva. Olispa hauska olla iso hattumaa, jossa voisi antaa heidän levitä vapaasti ja seurata jälkeläisten variaatioita.
Onko tuo green envyn kukinta osan aikaa valkoinen? Ajattelin vaan, kun puutarhaliikkeessä lapussa luki green envy, mutta kukka oli kyllä melko valkoinen. Harmittaa, kun viime vuonna hankin tuota green envyä juurakkoina, eikä yksikään lähtenyt tänä vuonna kasvuun.
Jöötillä on upea tuo summer passion.
tässä loistava kuva ‘Green Envy’ lajikkeesta!
ei näy
Mun lemppari alkaa vihdoinkin kukkia, valitettavasti vain kahdella kukalla.
http://www.dancingoaks.com/home/dok/page_401/echinacea_green_envy_ppaf.html siis tässä tarkoita !!!.. kävi kömmähdys ja unohdin laittaa linkin!
Onkohan tuo jöötin samaa, mitä nappasin viime talven siemenkirjeestä. Hieno.
Omani ei ole siemenkirjeestä. Nimi on Green Jewell.
Huh hah hei! Olin kuolla kun näin nämä www.greenpflanzenhandel.ch/produkte/stauden/echinacea_5.html.
Tuossa osoitteessa: file not found
oisko sulla se vika piste mukana osoitteessa? en osannut laittaa klikattavana linkkinä, sorry.
No juu, näköjään. Olen saman virheen tehnyt aikaisemminkin.
vitsit, douple decker tosta listasta, pakko saada