Mun toinen kliivia on nostamassa kukkavanaa, jossa näkyy nyt jo 19 nuppua. Taitaa tulla tungosta kun kukat aukee
Ostin tässä joulun jälkeen. Oli niin ihana tuo raidallinen kliivia
Voi miten hieno! En ole edes tiennyt että tuommoisia on olemassa. Tiedätkö millaiset kukat on?
Koska on niin uusi tuttavuus, niin ei ole vielä ehtinyt kukkia. Toivottavasti sen näkee sit joskus.
Tosi kaunis tuo raidallinen cliivia…
Erikoisen näköinen kliivia. Mistä löysit ja oliko kallis? Ihan kuin mihinkään enää mahtuisi yhtään purkkia, saati sitten isompaa ruukkua!
Mun kliivian kukinta on loppusuoralla. Mitäs kukkavanan kanssa menetellään? Kuinka kauan siemenet kypsyvät ja minkä näköisinä otetaan isti?
Tollaiset kirjavalehtiset kliivianalut ovat ainakin Traderassa nousseet huimiin hintoihin.
Yhestä Kyläkaupasta ostin. Hinta oli väähän toista kymppiä. Olisko ollu jotain 13€. Kauniita ne on ne tummanvihreätkin. Aina yhtä tummanvihreitä ja en muista koskaan nähneeni niissä ruskettuneita lehdenkärkiä.
Minä jossakin kimpassa, vai omin päinkös, tilasin myös pari raitalehtisen siementä, vai mitä ne pallukat liekään, mutta kummastakaan ei kehkeytynyt yhtikäs mitään.
Tuo raitalehtinenhän on upea ihan ilman kukkaakin. Kukka onkin jo ihan extraa.
samoin kävin liiterissä ihan vaan saadakseni jatain vaaleaa ja jos sain kirkkaan punaisen senhän voi aina lahjoittaa toiselle.
mulla on varmaan nupussaan toi linkissä oleva kermanvaloinen, tai tuo lumuvalkoinenkin kelpaa.
Mä tuun mukaan, jos tuonne kimppaillaan. Onko kellään kokemusta tuolta saakka tilaamisesta?
Ei siinä näyttäisi ongelmia olevan, kasveille saattaa tarvita phyto-sanitarytodistuksen ( 20 puntaa), pienelle määrälle siemeniä sitä ei tarvitse ollenkaan. Toimitukset huhtikuuhun mennessä.
Olisin myös mielelläni siementilauskimpassa mukana.
Lupaavat alennustakin siementilauksen määrän mukaan ja keltaisten!! 100% itämistä. Ymmärsinkö väärin: että toimittavat siemeniä huhti-joulukuulla ja keräävät siemenet vasta kun tilaus on vahvistettu, jotta tuoretta pitäisi sitten olla tulossa.
Mahtavat sivut joka tapauksessa ja ihania kuvia.
Osaako kukaan sanoa tuohon trekoolin kysymykseen? Olen ajatellut samaa; miten menetellään kypsyvien siemenien kanssa?
päivän kurssin saa nopeasti googlen kautta, kirjoita vain hakuun valuuttamuunnin!
Tänään 6.2. kurssin mukaan 1 punta on 1,15 euroa. Vuosikausia punta oli 1,5 kertaa euro, näin se punnan romahdus ilahduttaa meitä kukkaihmisiä.
11,50 euroa siis on 3 siementä, jos itävyys on 50% niin taimeksihan kasvaa hintaan 8 €. kannattaa Ehdotttomast tilata! JOS saa yhden henkiin niin hinnan voi kertoa kolmella eli vähitäin 24 euroa per taimi pääsee myymään!!!
jos sitten on yrittäjä ja pitää muita kuluja koota kasaan veroja ym maksaakseen... hm niin ei ole halpaa ei...
Osahan niistä oli sellaisia, joita myytiin vain E-Afrikan alueelle, osa hinnoista oli randeissa, en katsonut niin tarkkaan.