Hassua…mun kummatkin laskut on osoitettu samaan OP-pankkitiliin. Ja mä ihan muistin, että mulle puhuttiin jostain teknisestä viasta. Mutta onhan sitä ennenkin kehitetty omia muistikuvia
Hyvä homma kuitenkin, ettei kosketa ihan satoja tyyppejä.
Hassua tosiaan
Ei voi olla totta…olen tullut töistä huomaamatta, että kynnyksellä on uus kotipuutarha! Tuskin se nyt illallakaan on luukusta kolahtanut. Pitää varmaan mennä näöntarkastukseen. Jes, tämmöstä juttua oon odottanut: Vinkit suurelle pihalle. Minä painun pehkuihin lehden kanssa
Täh! Tammikuun lehtikö vasta nyt, vaiko joku erikoisnumero?
Helmikuun. Ja kansi on tosi kesäinen…yay!
Jeejee! Niin se aika kuluu! Kohta meillekin postiluukku kolahtaa!
( sitten tietenkin lumien sulettua toivoo, että aika pysähtyy, tai ainakin hidastuu:)
Heps, tulee tyhmä kysymys, mutta mikäs kasvi on Kotipuutarhan tässä helmikuun numerossa sivulla 19, tietäisikö joku? Tuo kuva nro 13, minulle ei tule mieleen kun katsura, onko?
Ei ollenkaan tyhmä kysymys, samaa minäkin arssinoin ja katsuraan kallistuin.
No voe tokkiisa. Illalla varovasti selailin uutta Kotipuutarhalehteä ja kas - siellähän oli juttu meidän naapurista…
Minä en sitten ymmärtänyt sivulla 71 juttua Ritarin kauhua kylvävä tähti.
Siinä puhuttiin amarylliksestä ja ritarinkukasta, mutta miksi siihen yhtäkkiä oli laitettu tekstiä ritarinkannuksesta? Eihän kannuksella ole mitään tekemistä amarylliksen tai ritarinkukan kanssa?
Minäkin luin sen, ja päättelin, että on tullut toimittajalle pikku ajatusvirhe.
Sain vuodenvaihteessa Kotipuutarhan mainoskirjeen, muutaman kuukauden jakso parikymppiä. Tilauksen sai tehdä netissä ja helmikuusta piti tilauksen alkaa. No ei ole lehteä kuulunut. Saan sen kyllä kirjastosta.
Ikäänkuin säästin 20egeä, joten ajattelin että tilaan täällä mainostettavan kalenterin. Tilaus alkoi muuten hyvin, mutta kun olisin halunnut lukea toimitusehdot, niin ne eivät auenneet. Haluan tietää, mikä on kalenterin toimitusaika. Tilausohjelma laski kyllä kassan kohdalle. Ei onnistu ennenkuin näen toimitusehdot. Yritin useamman kerran ja aina sama juttu.Olen tietysti myöhässä, kun kalenteri on astunut voimaan tammikuussa.
No ei se mitään. Löydän kyllä käyttöä rahalle, kun ei lehti- ja kalenterimyyjille kelpaa.
Sinipsu, noiden nettisivuilla on ainakin tarjous-kylkiäisenä tulossa semmonen perenna-kirja. …ja siis se ilmestyy vasta 2011 maaliskuussa ja toimitetaan vasta silloin. Kalenterista en löytänyt mitään juttua. Aloin itsekin fundeerata juttuja…kun sillon otin kanssa viime alkukesästä/keväästä tuon pikkupätkä-tilauksen (19,90E) ja muistaakseni siinäkin ois ollu joku tilaajalahja…en saanut mitään muistaakseni…mutta toisaalta en enää muista mitä ois pitänyt saada.
Taidan olla postijakajan punaisella listalla, kun viimeisen puolen vuoden aikana on jäänyt tulematta kaksi kertaa kotipuutarha ja kerran käsityölehti.
Uudet lehdet olen saaanut, kun olen ottanut yhteyttä lehden toimitukseen.
Tammikuun alussa jäi tulematta kotipuutarha, toimitukseen soitettuani sai uuden lehden. Se kadoksissa ollut numero ilmestyi postilaatikkomme perjantaina, kuukauden myöhässä. Viime viikollahan tuli helmikuun numero.
Kuinkahan paljon jää muuta postia tulematta?
Olen antanut netin kautta palautetta postille jo viime syksynä, mutta se ei näköjään tehoa.
Kotipuutarhan tilaamisessa huvittaa eniten se, että kerrankin halusin tilata, mutta vielä ei ole mitään kuulunut. ehkä noita tarjoustilauksia on niin paljon, etteivät selviydy niistä. Lukuisia kertoja tyrmään puhelimessa lehtimyyjän. Tarkoitin täällä pentissä myynnissä olevaa puutarhakalenteria, heti eka sivulla tietoa.
Eihän sulla Dabbler olis sattumalta kitsas naapuri = joka ei raski tilata omia lehtiä vaan pöllii naapurilta
meinaan mun vanhemmilla ed.asunnossa oli - ja kuvittele ainoo mikä laatikosta aina hävisi oli Suomen Kuivalehti…
Ei vaan, ihan vakavasti ottaen kyllähän toi Itellankin touhu nykyään pätkii siinä missä muutkin.
Voipa se olla syy sielläkin.
Toista naapuria olen välillä kyllä epäillytkin.
Joskus vuosia sitten Seiska tuli muutama päivä myöhässä postilaatikkoon, oli totisesti luetun näköinen, oli sen verran rasvasia sormen jälkiä lehden sivuilla.
Parikymmentä vuotta sitten asuimme keskustassa taajamassa.
Silloin paikallisessa lehdessä oli viikottain erään lähikaupan tarjousvoikuponkeja. Aika usein postia hakiessa huomasi, että kuponki oli kadonnut jo lehdestä, jäljellä oli vain ikävän näköinen repäisty aukko.
Voisko laittaa lukon laatikkoon?
Dabbler, pitäiskö sun hankkia lukollinen postilaatikko?
Poistin äskeisen viestini.