Eikös sinun pitäisi lisätä myös rasvan syöntiä mitä yöllä kuluttaa kun painat niin vähän ettei ne lihakset sitten häviä.
Mulle lääkäri sanoi aikoinaan kun kuuli mun ruokavalion että pitää lisätä lihansyöntiä ja banaania myös, kai se oli just proteiinin takia.
Mitään lisiä en ole kuitenkaan ruvennu käyttämään, vaikkei käsivarsissa pahemmin lihaksia ole. Jaloissa on kyllä.
Pari tuntia kevyessä vesisateessa. Että mie tykkään rauhallisesta kävelystä kauniissa metsässä. Samalla voi napsaista suuhun mustikan sieltä, toisen täältä.
Liekö kesäisen sään syy, että uimahallissa oli niin vähän väkeä, ja melkein kaikki terapia-altaassa. Sain uida yksin 1,7 km, mutta siirryin vesijuoksijoiden puolelle nuoren miehen tullessa altaaseen. Ajattelin olevani tiellä nuoren uidessa kovempaa. Vesijuoksijoitakin oli ollut vain pari ja hekin lähteneet jo pois. Ei ihme, että uimavalvojan mukaan kiinteistökulut ovat tuplasti enemmän kuin käyttömaksut.
Minä päätin että vähintään tunnin kävelen joka päivä ulkona. Vaikka vartin pätkissä mutta ilman mitään muuta kuin vain katselen ympärilleni.
Puuhastelut ei lopu koskaan niitä riittää vaikka hautaan mutta taas kaikkea ei ole pakko yrittääkkään tehdä.