15 km kävelyä, 8 km metsälenkkiä ja 7 km juoksumatolla.
22754 askelta ja 824.2 kcal paloi
Eihän tuo liikaa ole , vaan sopivasti.
Tuon verran minäkin vapaapäivinä helposti kävelen.
Työpäivinä ei ehdi, mutta saman verran tulee askelia silloinkin, kun töissä tulee se 15000 askelta keskimäärin käveltyä.
Olen aina tykännyt kävelystä, mutta juosta en halua.
Isäni on myös ahkera lenkkeilijä. Hän on jo 76 vuotias ja käy joka päivä kävelylenkin. Talvisin jalkakäytävillä 5-6km ja kesällä mökillä monin verroin, siellä lähinnä metsissä.
Mökillä jo aamupostin haku tekee kivan aamulenkin, postilaatikolle on noin kilometri, isäni “oikaisee” sinnekin usein mieluusti metsäpolkujen kautta, jolloin matka voi olla 2km tai ylikin. Huomaamatta tulee hänelle hyvää arkiliikuntaa.
Ei jätä millään kelillä lenkkiä väliin, ainoastaan kipeänä jää välistä ja hän sanoi, että heti tuntuu, kuin kunto huononisi, jos sairastaa ja ei pääse lenkille.
Tämän viikon kuntoilua
Isäntä aukaisi polun het aamulla ja kehotti kävelemään. On taas polku loistokunnossa.
Tein oman ennätyssuorituksen varmaan tänään kun ei ollu mitään muutakaan puuhastelua.
Ensi kertaa elämässä olin tänään lumikenkien kanssa metsäretkellä. Aurinkokin paistoi. Ei yhtään kamalaa;)
Latukartta kertoo paljon netissä: Latu 5 km VAIKEA GPX, LATUTILANNE:KUNNOSTETTU 11 tuntia sitten. Eilen hiihdin latukoneen jäljessä ekana järvelle lähisaareen, kiersin samalla sen ympäri, mutta kun takaisinkin pitää kiivetä.
Toissapäivänä laskettelurinteessä, sitä ennen hiihtämässä ja lumikenkäilemässä. Talvi on liikuttavaa aikaa.
Meillä crossfitissä openit menossa,eilen suoritin ensmäisen openin.Skaalattuna,60 kaloria soutua,50 istumaannousua,40 wallballia 4 kg pallo,30 cleania 20 kg tanko,20 chest to bar pull ups,time cap 14 minuuttia,ehin tehä 200 toistoa.
Openeihin osallistuu ympäri maailmaa crossfitharrastajat,omassa ikäluokassa naiset 60-64 sijoutuin Euroopassa sijalle 17/157 osallistujaa.Maailman tilastossa sijalle 103/949 osallistujaa.Oon tyytyväinen omaan suoritukseen
Vielä on kahella viikolla suoritukset,sais nähä mitä pitävät sisällään,jännää
Kiitos kitikat ja Nuu kiinnostaa kovasti mikä on oma taso muihin nähen.
Torille
Taas yks open laji suoritettu sijotus Worldwide 169/932,Eurooppa 41/156,kansallinen 1/3
Nyt oli kaksosanen,eka osio oli mulle just mieluisa,mutta toinen osio oli painonnostoa.Hempuli voimilla ei oikeen kovia painoja käsien nokkaan nostella,kuiteski oma ennätys tuli,12 kg parani tulos.
Olen tainnut tehdä jotain kuntoilussa oikein. Kävin kehonkoostumusmittauksessa ja lukemat olivat selvästi parantuneet edellisestä käynnistä. Mittausten väli oli n. 2v4kk.
Nyt suotitettu kaikki open lajit.Sijoitukset worldwide 209/863 osallistujaa,Eurooppa 44/144 osallistujaa,kansallinen 1/3
Viiminen laji mulle taas huono,oli tempausta,ollaan harijoteltu sitä peräti 3 tuntia.Ja oon tehenny sitä kepillä,nyt oma ennätys 25 kg.Harmittaa ku oli kahessa osassa pään yläpuolelle tulevia nostoja,net mulle pahoja niskan vuoksi.Onneksi kuiteski nuissa nopeutta ja ketteryyttä vaativissa osioissa sain tehtyä hyvin,jotenka niih8n panostin.
Ens vuonna uuestaan
Oltiin seuran pilkkikisoissa aamu. Meni kyllä ihan poskelleen…päästiin pilkkipaikoille niin huomattiin että toukat jäi jääkaappiin. No sepä sitten oli siinä. Tasureilla saatiin vaivaiset neljä ahventa …jumbo sijat tuli mutta hyvää hyötyliikuntaa ja kiva keli. Jäällä on aina mukavaa vaikkei saisi mitään.
Ei ole polkuni hiekoitettu mutta tuhkattu on ja hyvin pitää, ei luista vaik kuinka huoletonna viuhtoo mennä.
11 km kävelin tänään ennen lumi/räntätuiskua.
Jäälatu ja ura läskipyörille, potkureille ja kävelijöille. Tuskin pystyvät latua enää kunnostamaan, lumet on kadonneet johonkin.
Pyöräilin mökiltä hakemassa kellarista liljan juurakot, kilometrejä kertyi n. 31 km.
Meillä eilen treeneissä akrobatiaa,tykkäsin ihan mahottomasti ku sai kokeilla vaikka mitä temppuja.
Yllättävän helepoilta tuntuvat vaikka ensin aatteli ettei nuita osaa koskaan.
Kilometrikisa alkoi vappuna ja kestää tänä vuonna syyskuun loppuun. Kahtena päivänä olen polkenut, tavoite on mahdollisimman monena.
Kuuluisi tietysti ärsytysketjuun, kun en äsken päässyt kirjaamaan eilisiä kilometrejä. Koko ajan muka väärä salasana, vaikka muistin sen oikein, jopa tarkistin muistilapulta.
Pyöräilin 33 km, siitä ärsyttävää hiekka- tai paremminkin sepelitietä ehkä n. 12 km. Kun täällä lakeudella on aika yksitoikkoista, yritän keksiä vaihtelua reitteihin. Vuonna 1996 oli virkistyspäivä sievällä pikku lammella ja sinne pyöräiltiin porukassa, kertasin mielessäni sitä reittiä. Meinasi tulla uskonpuute, kun en ollut ihan varma reitistä, siksikin matka tuntui yllättävän pitkältä.